بدین منظور بعد از انجام تئاتر مشنگی یک گروه کنسرت نیز تشکیل داد
و سپس پیشاپیش آن ها ایستاد و با چوبی مشنگی به رهبری کنسرت پرداخت...
همه ی اسامی در گروه اول، دارای واژگان "پژگچ" هستند. درحالی که اسامی در گروه دوم، این واژگان را ندارند. بر همین اساس ، مشخص شد که جیم موریاتی، درواقع چیم موریاتی بوده و سوروس اسنیپ و مورفین گانت ، به ترتیب دارای اسامی واقعی و حقیقی سوروس اسنیب و مورفین کانت بوده اند!
1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)
شاید جواب این سؤال برای همکلاسی ها من کمی دشوار باشه. همکلاسی هایی که همه ی عمرشون رو بین جادوگرا گذروندن و اطلاعاتشون از دنیای ماگلی در حد مطالب گفته شده توی کتاب ها و کلاسهاست. امروز که توی سالن مطالعه ی هاگوارتز چرخ می زدم دیدم بچه های کلاس ماگل شناسی سرشون رو توی ماشین حساب فرو کردن و با کلی فسفر سوزوندن سعی دارن با استفاده از فرمول های ریاضی و دو معادله دو مجهول و انتگرال و ... یک رابطه ی منطقی برای تفکیک دانش آموزا توی کلاس پیدا کنن. یه گروه دیگه از بچه ها هم روی روابط معنا دار بین حروف الفبای هر اسم کار می کردن و سعی داشتن یجوری ثابت کنن که بچه های کلاس بر اساس حروف الفبا توی دو گروه تقسیم شدن!
اما من که در پرتوی 2 سال زندگی بین ماگل ها توی 3 تا مجتمع مسکونی ماگلی با کوله باری از تجربه به هاگوارتز برگشته بودم با یه نگاه اینجوری به همکلاسی های طفلکی از سالن مطالعه خارج شدم.
و حالا می رسیم به پاسخ سؤال: جواب خیلی ساده ست. استاد دالاهوف برای کنسرت کلاس یه گروه کُر ماگلی ایجاد کرده بودن و خودشون هم رهبر ارکستر بودن. مثل همه ی گروههای کُر ماگلی دیگه، اعضای گروه بر اساس جنس صدا به دو گروه با صداهای زیر و بم تقسیم شده بودن. :pretty:
2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)
استاد عزیز این هنرهای ماگلی بر هیچ مبنایی شکل نگرفته به جز کمبود و احساس نیاز ماگل ها. ما جادوگرها انقدر خفنیم و انقدر توی زندگیمون مشغولیت های هیجان انگیز و سرگرم کننده داریم که دیگه جایی برای هنر باقی نمی مونه. اما ماگل ها برای وارد کردن معنا به زندگیشون، در اومدن از یکنواختی و ایجاد ارتباط با بقیه ی ماگل ها باید به هر دری بزنن. من خودم وقتی بین ماگل ها توی خوابگاه دانشجویی ماگلی زندگی می کردم برای فراموش کردن زندگی یکنواختی که دچارش شده بودم به هنر ماگلی نقاشی روی آوردم و کلی آثار هنری خلق کردم. ماگل ها از طریق هنر، خود ِ درونیشون رو به معرض نمایش می ذارن و با دیگران و محیط اطرافشون ارتباط برقرار می کنن. در عین حال سرگرم هم می شن و زندگی یکنواختشون رو فراموش می کنن. مثالی که در مورد بتهوون زدید هم به همین نیاز ماگل ها برای برقراری ارتباط اشاره داره. بتهوون علیرغم ضعف شنواییش با هنری که حس شنوایی دیگر ماگل ها رو نوازش می ده، با اونها ارتباط برقرار می کنه و خودِ درونیش رو به اونها نشون می ده.
البته در حاشیه لازمه اشاره کنم جادوگرا هم همچین بی هنر نیستن ها. به عنوان مثال گروه خواهران عجیب رو که فراموش نکردین ولی خب هنرهای خفن ما جادوگرا کجا، هنرهای ماگلی کجا :hungry1:
3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب
این سؤال هم مثل سؤال اول، ذکاوت استاد برای گمراه کردن دانش آموزان ملانقطه ای رو به معرض نمایش می ذاره.
دانش آموزانی که همه ی صحبت های استاد از جمله سرفه ها، عطسه ها و حتی فین کردن استاد توی دستمال کاغذی رو هم در جزوه هاشون یادداشت کردن احتمالاً با خوشحالی گزینه ی دال رو علامت می زنن؛ غافل از اینکه جواب صحیح گزینه «هـ» هست.
اگه یه ورد آپاراسیوم (ورد مخصوص ظاهر کردن جوهر نامرئی) روی برگه سؤال ها بخونید می بینید که گزینه «هـ» با این شرح نمایان می شه: «الف،ب و ج».
لازم به ذکره حرکاتی که استاد محترم روی لی جردن و مورفین گانت اجرا کردن چیزی نبود به جز هنر مشنگی کشتی کج که به خاطر پی جی 18 بودن و خشونت نهفته در این هنر، استاد محترم اون رو تلویحاً و به صورت پنهانی در کلاس برای دانش آموزای نکته سنجی مثل من ارائه کردن. :pretty:
4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)
الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور
اوا استاد؟ :pretty:ای شیطون! بازم جوهر نامرئی؟! :pretty: ... اهم اهم ... منظورم این بود که استاد بازم جوهر نامرئی؟ با این توضیح که امیدوارم «اوای» اول پست خاطر آنتی ساحریال استاد رو مکدر نکرده باشه (بسوزه پدر پاچه خواری ) باید عرض کنم که در اینجا هم جواب صحیح گزینه «هـ» هست با این شرح: «گزینه ی ب و ج».
لازم به توضیحه برای آگاهی از چرایی سوسک آزمایشگاهی باید به آواتار و امضای چندش لی () مراجعه کنید و برای آگاهی از چرایی مواد آزمایشگاهی هم کافیه یه سر به وزارت خونه () بزنید.