هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل


در حال دیدن این عنوان:   2 کاربر مهمان





پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۶:۴۳ سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲

پادما پاتیل


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۹:۰۱ یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲
آخرین ورود:
۱۷:۱۵ چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
از چادر سرخ پوستى
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 271
آفلاین
سلام استاد خوبيد؟






تکالیـــــــــف:

1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

همه جواب درست رو دادن استاد.

شما از اسم ما ها استفاده كرديد و ما را بر اساس حروف الفباى مشنگى فارسى تقسيم كرديد.

استاد سؤال رياضى،سؤال هوش، فكر كنم هرچى درس دادين به جز ماگل شناسى.

البته خوش حال شدم با خواهرم بودم چون خيلى وقت بود كه نديده بودمش.




2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

استاد

در زمام هاى قديم شاه تير اندازى مى كرد ، زنش مى گفت بسه ديگه، شاه مى گفت يكى ديگه.

اين شعر تقريبا من در آوردى بود.

مى دانيد شعر و موسيقى براى اين به وجود آمد كه مشنگ ها قادر هستند با تمام وجود آهنگ رو احساس كنند.

انواع موسيقى

راك
پاب
كانترى

و هزاران هزار مدل ديگر

به نظر موسيقى دانان بزرگ تو نبايد موسيقى رو بشنوى ، بلكه بايد حس كنى ، حتى اگه نا شنوا باشى مى تونى آهنگ بسازى.

در پزشكى مشنگى يه چيزى وجود دارد به اسم موسيقى درمانى.

آن ها با استفاده از موسيقى شخص مورد نظر را از تمام مشكلاتش رها مى كند تا راحت باشد.

چرا جادوگر ها نمى توانند از موسيقى استفاده كنند؟ چون جادوگران معجون ها را براى آرام شدن دارند. مشنگ ها با استفاده از موسيقى ذهن خود را آزاد مى كنند.

جادوگران توانايى حس كردن موسيقى را ندارند. ( البته مشنگ ها هم قرصى به نام آرام بخش دارند كه آن ها را آرام مى كند.)

يه روز تو كنال مشنگى آدمى رو ديدم كه دو تا دستش را نداشت ولى داشت با پاهايش ساز مى زد.

مشنگ ها موسيقى رو دوست دارند.

تاتر

مشنگ ها عاشق نمايش و فيلم هستن.

جايى كه مى توانند از زندگى واقعى خارج شوند و به دنياى رويايى و غير واقعى بروند.

چه فيلم ترسناك باشه چه خنده دار مشنگ ها لذت مى برند چون احساس مى كنند تو دنياى فيلم هستند.

تاتر هم كه براى مشنگ ها جاى خود دارد.

در اونجا چند نفر جمع مى شوند و نمايش اجرا مى كنند و هم ديگه را شاد مى كنند.

نقاشى

نقاشى هم هنر است.

شما مى توانيد تصوير يك لحظه يه نفر يا يه جا رو با نقاشى كردن به تصوير بكشيد.

جادوگر ها به خاطر استفاده از جادو قدر اين هنر هاى ارزشمند مشنگى رو نمى دونن.



3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

گزينه ى د

البته كمى از گزينه ى ج هم بود.
4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)
الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور

لى كه خودش سوسك هست.

الف

موش آزمايشگاهى.

خداحافظ استاد

دلم براتون تنگ ميشه.



به ياد قديما


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۴:۴۲ سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲

رون ویزلی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۳:۱۳ جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
آخرین ورود:
۲۳:۲۶ پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴
از اسمون داره میاد یه دسته حوری!
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 305
آفلاین
1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

استاد تفرقه میندازی؟
خب شما دوستارو از هم جدا کردید. منو انداختید به مرگخوارا و منو از تد و چارلی جدا ساختید و همگان را ناراحت ساختید. شما خیلی تفرقه انداز هستید.

2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

نیاز عقده!
بتهوون یه کر عقده ای بود که چون عقده ای شده بود اثر های خوبی خلق کرد. یا ساسی مانکن چون مادرش بهش می گفته صدات بده رفته خواننده شده! یا داووینچی همه بهش می گفتن خلی ولی اون با یک عقده زیاد به سوی نقاشی رفت. جادوگرا عقده ای به بار نمیان چون اگه کسی مسخرشون کنه میرن با چوبدستی اون عقده را خالی می کنن. یا میرن پیش لردولدمورت و درخواست مرگخواری میدن. ولی مشنگا جایی رو ندارن که عقدشون رو خالی کنن.

3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب


همه موارد! خب الف و ب که مطمئنا بودن اما در مورد گزینه جیم: دالاهوف بر روی لی و مورفین نمایش اجرا نمی کرد داشت حرکات کشتی کجو تمرین می کرد .

4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)
الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور

هیچ کدام! اونا در نقش کیسه بکس از جنس گلابی بودن!



شیفته یا تشنه؟

مسئله این است!


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۲:۰۳ سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲

آماندا بروکل هرستold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۲:۴۳ دوشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۰
آخرین ورود:
۳:۳۵ جمعه ۱۰ فروردین ۱۳۹۷
گروه:
کاربران عضو
پیام: 497
آفلاین
1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

بر اساس ترتیب الفبایی اسم دانش آموزا!!
اولا پروفسور تعداد دانش آموزای کلاس رو که 18 نفر بودن تقسیم بر دو کردن و بعد به ترتیب حروف الفبای فارسی مرتبشون کردن و دو گروه 9 نفری تشکیل دادن.


2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

در کودکی هر گاه به نقاشی روی می آوردم مادر کبیرم می گقت: نقاشی برای تخلیه ی احساسات روحی و روانی انسان ها بسی سودمند است.
و اینگونه بود که من از جا جسته، تخته شاسی را شوت می کردم تو آسمون، فریاد "من عقده ای نیستم" بر می آوردم.
اما در نهایت عقده ای شدم و مادرم ما را زیر تیغ برد و فوقع ما وقع...


بعله... مشنگای گرام از اون جایی که بی نهایت محدودیت احاطشون کرده،‌ کم کم عقده ای میشن و برای تخلیه ی عقده جاتشون به هنر رو میارن.
مثلا همین جاستین بیبر رو ببینین! تصویر کوچک شده
بینین عقده ای شدنش تا چه حد سر به فلک کشیده که رفته به خوانندگی رو آورده!!

و اما آقای بتهوون! ایشون ناشنوا بودن ولی دوست داشتن بشنون. خب این توی روح و روانشون سنگینی می کرده تا اینکه رفتن نوازنده شدن و با تخلیه ی ناراحتی هاشون بهترین آثار رو خلق کردن.

و اما... می پرسین جادوگرا چرا اینکارو نمی کنن؟ خو معلومه! به همون دلیلی که سلسله واربک به خوانندگی روی آورد و ارباب مجبور شد بفرستتش برای تسترالا آواز بخونه!
موسیقی از روح و روان سرچشمه می گیره! جادوگرام که بس راحتی کشیدن روحشون صیقل نیافته، هر چیزی بخوان به راحتی بدست میارن،‌ حتی اگه عقده ای شدن (مث ... مث... زبونم لال! ) ... فوقش چند تا آوادا هوایی می زنن دلشون خنک میشه!
برا همین به هنر رو نمیارن!


3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

نقل قول:
بدین منظور بعد از انجام تئاتر مشنگی یک گروه کنسرت نیز تشکیل داد

نقل قول:
و سپس پیشاپیش آن ها ایستاد و با چوبی مشنگی به رهبری کنسرت پرداخت...



4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)

الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور

انتخاب بسیار سخت بود...بین گزینه ی ب و ج مونده بودم! :worry: اما از اونجایی که که میشه علاقه به سوسک لی رو به نوعی زیر مجموعه ی مصرف چیز مورفین قرار داد، گزینه ی ج درست است. یه جفت مواد آزمایشگاهی!



پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۰:۰۵ سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲

لینی وارنر


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۵۳ شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸
آخرین ورود:
۲۲:۰۶:۱۳ سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
از رو شونه‌های ارباب!
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 5468
آفلاین
1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

به ترتیب حروف الفبای زبان شیرین فارسی! اما اینجا کاملا واضح میشه که پروفسور ما خودش یه جادوگره! چرا؟ چونکه مشنگا از حروف اول فامیل ملت برا چیدمان کلاساشون استفاده میکنن در حالیکه پروفسور دالاهوف به جای نام خانوادگی از اسم استفاده کرد.

همینطور با یک شمارش ساده ی ریاضی فهمید جمعیت کلاس 18 نفره و باید به گروهای نه نفره تقسیم کنه. پس نه نفر اولو با توجه به ترتیب حروف الفبای زبان شیرین فارسی و البته اسم کوچیکشون جور کرد و 9 نفر دیگه هم به همین ترتیب تو گروه دوم جا گرفتن.

2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

عقده ی روحی مشنگا! خب حالا یکم محترمانه تر توضیح میدم تا به مشنگا بر نخوره.

هنرهای مشنگی بر اساس احساس درونی که هر مشنگ داشته شکل گرفته. این احساسات مشنگاس که در قالب هنر ازشون خارج میشه و به نمایش داده میشه. مثلا بتهوون که اشاره کردین، وسیله ی اصلی برای ساخت اثر موسیقی یعنی گوش رو نداشته که بشنوه ببینه چه ساخته! اما چون از درونش و از احساسش سرچشمه گرفته و اونو با تمام احساس و وجودش ساخته، تونسته زیباترین اثراتو خلق کنه.

اصولنم ملت وقتی ناقص میشن، مثلا همین ناشنوایی یا نابینایی و ... حسای دیگه شون قوی تر میشه و احساسات درونیشون هم برانگخیته میشه. واسه همین بتهوون که با گوشش که نه، بلکه با احساسی که داشت اونو خلق میکرد و تازه بهترم میشد چون دیگه تو زمان ناشنواییش خیلی احساساتی شده بود و از عمق وجودش برا ساخت آهنگا استفاده میکرد.

یا مثلا یه نقاش بزرگ، دستشو تکون نمیده تا با قلم نقاشی بکشه، این احساساتشه که داره قلم رو حرکت میده و اون اثرو بوجود میاره. این مشنگا هم اصولا جایی یا کاری برا خالی کردن احساساتشون ندارن، واسه همین پا میشن میرن به کارای هنری رو میارن تا از طریق اون احساساتشونو انتقال بدن.

حالا چرا جادوگرا و ساحره ها (چرا فراموش کردین پروفسور؟) به این کارا رو نیاوردن؟ چون راحت تر هرچیو میخوان بدست میارن و کمتر به زحمت و اینا میفتن تا احساساتشون بخواد برانگیخته بشه و بعد بخوان این ریختی خالیش کنن. اونا اینقدر کارای مختلف دارن که هیچ وقت به این مرحله نمیرسن.

یه جادو میکنن و راحت به خواسته شون میرسن. یعنی منظورم اینه که هنرشون تو جادو کردنشونه، عصبانین به جای اینکه نقاشی خشن بکشن پا میشن چهار تا چیزو با جادو میشکونن و بعدم با ریپارو حلش میکنن. یا وقتی شادن میشینن چهارتا گل میسازن با چوبدستیشون و کلی ذوق مرگ میشن. یا حتی در این مواقع به ساخت وردای جدید رو میارن و وردی به لیست وردای جهان اضافه میکنن.

این همه با جادو میشه کار کرد و باهاش میشه خودمونو حالی کنیم، دیگه چه نیازی به رو آوردن به اون اثرات هنریه؟ با چوبدستی هر غلطی(!) میخوایم میکنیم دیگه.

3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)

الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

اینجا اصلا بحث این نیست که تئاتر و کنسرت موسیقی تو دنیای جادویی هم هستن یا نه یا واقعا مشنگین یا نه، الان مهم اینه که پروفسور به ما فرمودن که "جلسه آخر به تمرین هنر های مشنگی پرداخته شد" خب پس دیگه حله دیگه! هرچی ایشون بفرماین درسته. پس هم تئاتر و هم کنسرت موسیقی که پروفسور فرمودون هنر مشنگیست رو انجام دادیم!

4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)

الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور
هـ_ هر چهار گزینه

چرا حالا؟ چون در اصل هدف پروفسور دالاهوف این بود که از اونا بعنوان موش آزمایشگاهی استفاده کنه (گزینه 1) ولی خب اینجا تنها هدف مهم نیست، حقیقت اینه که لی در قالب موش آزمایشگاهی مورد استفاده گرفت اما شبیه سوسک آزمایشگاهی بود. مورفین هم همینطور! بسکه مواد مصرف کرده و خونش پر از مواد مختلفه، شده مواد آزمایشگاهی. اما این وسط قصد سرکار گذاشتن و اجرای تئاتر رو هم داشتن (گزینه 4).




پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۱:۳۰ دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲

یاکسلی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۳:۳۳ یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲
آخرین ورود:
۲۱:۰۹ دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
از دهلي نو
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 95
آفلاین
1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

پروفسور سؤال از این راحت تر؟خب معلومه بر اساس حروف الفبای فارسی:

گروه اول: آ(الف)یلین پرنس،(ب)نداریم، پ(پ)انسی (پ)ارکینسون، (پ)ادما پاتیل، (پ)روتی پاتیل، (ت)د ریموس لوپین،(ث)نداریم، (ج)یم موریاتی، (چ)ارلی ویزلی،(ح وخ)نداریم،(د)افنه گرینگراس،(ذ) نداریم،(ر)یگولوس بلک...

گروه دوم: (ر)ون ویزلی، (ر)ز ویزلی، (س)وروس اسنیپ، (ل)ینی وانر، (ل)ی جردن، (م)ورفین گانت، (م)ادام رزمرتا، (ه)لنا راونکلاو، (ی)اکسلی...

آیلین پرنس که اول اسمش الف هست نفر اول است و منم که اول اسمم(ی)هست آخرین نفر هستم.پس دانش آموزان براساس حروف الفبا مرتب شده اند.


2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

همیشه کمبود ها باعث به وجود آمدن چیزهای جدید میشود.مشنگها به خاطر کمبود هایی که دارند(از لحاظ روحی،ذهنی،بدنی و ...)رو به کارهایی آوردند که از نظر آنها زیباست و اسم آنرا هنر(art)گذاشتند.حال میپردازیم به اینکه چرا جادوگران به این هنرها نمی پردازند.خب معلومه چون که در زندگی جادویی هیچ کمبود و ناتوانی نیست چون که به قول ارباب جادو قدرتمند ترین چیز است.پس ما چه نیازی داریم به استفاده کردن از موسیقی و تئاتر و هنر.مثلاً تئاتر برای زنده کرده یک خاطره صورت میگیرد در حالی که قدح اندیشه وجود دارد پس ما نیازی به تئاتر نداریم.از همین دیدگاه میتوان نتیجه گرفت که مشنگها به هنر روی می آورند تا بگویند ما هیچ مشکلی نداریم ولی در اصل تمام زندگی مشنگی پوچ است و با مشکلات زیاد و ناتوانی ها آمیخته شده به صورتی که آنها باید زیردست جادوگران باشند و به عنوان کلفت جن های خانگی مشغول باشند.
اینم شعری از خودم :کسی که جادو بلد نباشد همان بهتر که مرده باشد.
ببخشید اگه وزن نداشت.


3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

در کلاس به صورت عملی انجام شد یعنی:همه بچه ها در آن شرکت داشته باشند پس فقط گزینه (ب) صحیح است چون پروفسور به صورت تک نفری تئاتر رو انجام داد و البته مورفین و لی تحت تآثیر طلسم فرمان بودند پس اختیاری نداشتند.کشتی کج هم که اصلاً برگزار نشد.من که ندیدم.


4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)
الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور

لی که خودش سوسکه با اون آواتارش پس قاعدتاً سوسک آزمایشگاهی هم هست.ولی مورفین تو جیبش مواد و چیزه پس مواد آزمایشگاهی هست.پس لی میشه گزینه(ب)و مورفین میشه گزینه(ج).



پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۰:۴۸ یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲

ریگولس بلک


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۰:۲۵ یکشنبه ۵ تیر ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۱۳:۲۵ پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲
از ما که گذشت، فقط درگذشتمان مانده!
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 414
آفلاین
تکالیـــــــف


1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

نکته!
پاسخ صحیح دادن به این سوال ، یعنی هوش مشنگی داری! یعنی مشنگی! فحش از این بالاتر؟!

و آما! خب مشخصه دیگه! این ردیف اولیا همشون پ دارن!
ببین ... پرنس! پارکینسون! پتیل! پتیل (اون یکی پتیل!) و با نگاهی به اسامی دوباره مشخص میشه که پانسی پارکینسون! پادما پتیل ! پروتی پتیل! پس این یه پ نبوده! بلکه دابل پ بوده! و احتمالا اسم پرنس ، پایلین پرنس بوده! و ادامه میدیم گروه اول رو ... لوپین! عه؟! چی شد؟! چرا پ نداشت اولش؟!
در اینجاست که هوش مشنگی ای که حتی در ذره ای در وجود ما وجود نداشته، قول قول میکنه و میگه : هرجای اسم باشه اوکیه! باشه پس داریم : لوپین! جیم موریاتی! عه؟! چی شد! بازهم به در بسته خوردیم که!

در این لحظه به این نتیجه میرسیم که باید از یک پردازنده ی قوی استفاده کنیم که نتیجه میده به ما:

نقل قول:
همه ی اسامی در گروه اول، دارای واژگان "پژگچ" هستند. درحالی که اسامی در گروه دوم، این واژگان را ندارند. بر همین اساس ، مشخص شد که جیم موریاتی، درواقع چیم موریاتی بوده و سوروس اسنیپ و مورفین گانت ، به ترتیب دارای اسامی واقعی و حقیقی سوروس اسنیب و مورفین کانت بوده اند!


در این لحظه نتایج پردازنده به دقت مورد بررسی قرار میگیره و با الگوی مرگخواری _ نژادپرستی پروفسور دالاهوف مطابقت داده میشه و به نظر میرسه که جواب درست هست... آما ! ها ! آما ! در یک لحظه ریگولس شجاع دل ، متوجه موضوعی میشه که از دید هر کسی به دور مونده بود و خواهد موند!

ریگولس نگاهی به اسم های گروه اول و دوم و آواتارهای مربوط به این افراد انداخت و متوجه شد که گروه اول ، خوشتیپ ها و خوش عکس ها و فوتوژنیک هستند (توجه شود به قرارگرفتن ریگولس بلک در گروه اول!) در حالی که گروه دوم... هوم همین کافی که بگیم مورفین گانت تو گروه دوم بوده!


2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

خب مشخصه دیگه ! در این زمینه ناپلئون میگه اگه نیمی از سربازان من جادوگر و ساحره بودند، نیم دیگر خب نبودند!

این جمله داره اشاره میکنه که هرچیز که در جستن آنی آنی ! در همین راستا بعضیا گفتن که ما میتوانیم! یعنی آن باشیم! خلاصه حرف زیاد میزنن این مشنگا ! از اونجایی که خیلی آدمای بیکاری هم هستن هی میشینن از خودشون ایده در میکنن که مثلا بیکاریشون رو پر کنه.بعد میگن کمبود امکانات باعث شکوفایی و خودباوری و اینا میشه در حالی که این حرفا چرت و پرته... همش استعداده!
به این هنرها(!!!) توجه کنید مثلا شعبده بازی ! خب این رو یه بچه فشفه هم میتونه انجام بده! مثلا عکاسی! خب حالا که چی؟! مثلا عکست سپیا بشه ...نشه... نورش تنظیم باشه نباشه ... پرسپکتیو داشته باشه نداشته باشه... گوشه اش پاره باشه نباشه... کارش یه حرکت و ورد چوبدستیه! کالوین کلوین تو تالار اسرار میتونست عکس بگیره!
فیلمبرداری! مثلا فیلمبردای میکنن که خاطره ثبت کنن... خب این عکس میگیریم که زنده تره! قدخ اندیشه هست میشه خاطره انداخت توش اصن! مثلا پانتومیم... که چی؟! یارو رو یه طلسم شکنجه و فرمان میکنی جوش در آد مث آدم حرف بزنه!

موشکلشون اینه که نداشتن دیگه.. چوبدستی نداشتن! هنر واقعیه جادوی سیاهه.ببین میگه Dark Arts ! خب هنره دیگه! این که دستت رو تکون بدی شونصد نفر منفجر بشن! به این قشنگی!

3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

اینجا پروفسور از صنعت فریب استفاده کرده! عمل استاد با مورفین و لی میتونست کشتی کج باشه اگه طلسم فرمان روشون نبود. در عین حال کنسرت موسیقی هم هنر مشنگی نیست! گروه موسیقی هاگوارتز هم به رهبری اون استاد 60 سانتیه میومد اجرا میکرد!


4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)
الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور

به نظر نگارنده ، اینجا باز هم استاد درحال فریب دانش آموزان است! ببینید ، لی جردن نقش سوسک رو نداره! بلکه خودش سوسکه! نزدیک ترین گزینه، گزینه ی آخر هست که خودش دوره ولی!
البته گزینه ی کاملا صحیح "لیوانی فامیل دور" هست. برای مثال:

تصویر کوچک شده



ویرایش شده توسط ریگولس بلک در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۳ ۲۰:۵۳:۱۳
ویرایش شده توسط ریگولس بلک در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۳ ۲۱:۰۰:۲۴

اینم طاخچه ی افتخارات... ریا نشه البته!
تصویر کوچک شده


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۰:۲۸ یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲

دافنه گرینگراسold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۴:۴۱ پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۱
آخرین ورود:
۲۲:۵۴ چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 1174
آفلاین
بِسم الرٌوِناَ اَلبیگَ اَلقٌدرَت


دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

خب، پ آدما پ تیل، پ روتی پ آتیل، آیلین پ رینس، پ آنسی پ آرکینسون، تد ریموس لو پ ین!

مشاهه می کنین که اعضای گروه اول، به جز چهار نفر آخر (!) "پ" دارن کلی! برای همین شوما "پ" دار ها رو دال یه گرروه گذاشتین. حالا سوروس اسنی پ چرا تو گروه دومه؛ من نمی دونم. حتما "پ" ـش رو ندیدین!

ر ون ویزلی، ر ز ویزلی، سو ر وس اسنیپ، لینی وان ر ، لی ج ر دن، مو ر فین گانت، مادام ر زمرتا، هلنا ر اونکلاو، یاکسلی...

گروه دوم هم شامل همه ر دار ها می شه به غیر از یکسلی که اون هم احتمالا اشتباه تایپی بود. وگرنه همه ما می دونیم که تلفظ درست اسم یکسلی، یرکرسرلری ـه! مگه نه؟:worry:

کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)

گزینه سه: کشتی کج!

کشتی کج؟! واقعا کج ـه؟ چه جالب. یعنی اون ها باید روی یک کِشتی کج کٌشتی بگیرن؟ خلاقیت ـشون رو تحسین می نمایم. چی؟ آها! ببخشید... مثل این که اشتباه شد. دوستان از پشت جادویی صحنه جادویی اشاره جادویی می فرماین که کٌشتی کج یعنی این که چند نفر کج وایستن و دعوا کنن.

دعوا دعوا/ سر مربای جادویی!


براتون شعر هم سرودم. یه بیت جادوی ـه فقط؟:worry: خو، به من چه؟ چی ـه؟ :worry:چرا من رو نیگاه می کنین?:worry:

لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)

گزینه پنج: هویج آزمایشگاهی!

خب، هیچ کدوم از گزینه ها درست نیست و یا به عبارتی، سوال غلط است!

کسی نیست که ندونه "هویج جادویی" چی ـه. هویج یعنی "نخود جادویی". هویج یعنی "چغندر جادویی". هویج یعنی "زرشک". هویج یعنی اضافـــــــــــه...

یه روایت داریم که می گه:«هر هویجی مورفین یا لی نیست؛ اما هر مورفین یا لی ای، هویج است!»

خب، طبق تفاسیر اوستاد ویلبرت السادات(!)، همه ی مورفین ها و لی ها، هویج هستند؛ نخودة، چغندر، زرشک، اضافه ...

و آما، هویج آزمایشگاهی یعنی هویج جادویی ای که در آزمایشگاه استفاده می شه!

این گزینه رو هم نوشته بودین؛ منتها با جوهر نامرئی... من تقلب کردم؟ من؟:worry: من از همین تاپیک(!) جادویی اعلام می دارم که یه شصخ شصخی هیچ وقت تقلب جادویی نمی کنه.

فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)


مبنای تشکیل ماگلی شدن ـشون:


ما فکر می کنیم که هنر های ماگلی،بر مبنای جادویی لگاریسم (همون یک تا ده تا می شد!) شکل گرفته. :دی

همه ما می بینیم که همه ارکستر هات، سمفونی ها، همنوازی ها و همه چی ماگلی، مضربی از ده جادویی هست ـش. حالا اگه نبود؛ حتما دوربین مخفی جادویی بوده دیه.

بهر حال، همه ما می دونیم که بتهوون وقتی ناشنوا بوده؛ اثر های جادویی... نه! ماگلی(!) ـش رو خلق ماگلی نموده. دلیل از این واضح تر؟ عین حرف اوستاده...

نیاز ماگلی ـشون:


چون که بتهوون وقتی ناشنوا بوده؛ اثر های بزرگ ـش رو خلق نموده...

نیاز جادویی ای که در ماگل ها.. چیز... نیاز مشنگی ای که در ماگل ها باعث شده اون ها، این هنر ها رو پردازش(!) ماگلی بنماین؛ نیاز می باشه. (میگم تقلب نکردم؛ بگو خب! همین لی لی شاهده. مگه نه؟! ) و یکی دیگه از دلایل ـش هم اینه که بتهوون در هنگام ناشنوا بودن؛ اثر های زیبای خودش رو خلق نموده.:pretty:

نه. ولی از شوخی جادویی گذشته، ماگل ها عاشق سر و صدان! خب، توله ماگل ها اون جوری نیستن که هی سر و صدا کنن. برای همین ماگل ها نیاز شدیدی به سر و صدای جادویی داشتن و برای خودشون سر و وصدا بازی در آوردن. همین بتهوون رو می بینین؛ وقتی ناشنوا بوده؛ اثر ها ـش رو خلق نموده. مگه نه؟!

جادوگر ها چرا به این هنر ها نمی پردازن؟


غلط می کنن. :دی کی گفته نمی پردازن؟ هر کی گفته؛ واقعا براش متاسف... ام... :worry: شوما گفته بودین؛ اوستاد؟:worry:
می خواستم بگم براش متاسف نیستم که اینقدر خوب فکر می کنه.

همون طور که همه ما می دونیم؛ چون وقتی بتهوون ناشنوا بوده؛ اون اثر ها رو خلق نموده و طبق آخرین شواهد جادویی بدس آمده؛ وقتی باخ کر و کور و نا بینا هم بوده؛ اثر های بزرگ خودش رو خلق نموده.

داخل جادوگر ها، معمولا چنین کسایی پیدا نمی شه که مشکل حواس ششگانه(!) داشته باشن. برای همین کسی نیست که اثر های بزرگ ـش رو، مثل بتهوون که وقتی ناشنوا بوده (اِ... قبلا گفتم؟ واقعا؟)... بگذریم...

بخوام رک بگم؛ جادوگر ها بلد نبودن. مثلا ندیدین همین هرمیون جادویی، ساعت ها بخاطر این که چجوری هری جان(!) زیر آب نفس بکشه تو کتاب خونه بود؟ در صورتی که با بودن اینترنت، با یه سرچ ساده "چجوری زیر آب نفس جادویی بکشم؟" تو اسک جواب می اومد؟



ویرایش شده توسط دافنه گرینگراس در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۴ ۰:۱۴:۳۹

تنها گیاهِ سیاهِ فتوسنتز کننده ی بدون ریشه ی گرد، با ترشح مواد گازی سیاه از واکوئلش. چرا ایمان نمی آورید؟


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۸:۱۳ یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲

لیلی اوانز


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۳۷ سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۰:۴۶ چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴
گروه:
کاربران عضو
پیام: 571
آفلاین

1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

شاید جواب این سؤال برای همکلاسی ها من کمی دشوار باشه. همکلاسی هایی که همه ی عمرشون رو بین جادوگرا گذروندن و اطلاعاتشون از دنیای ماگلی در حد مطالب گفته شده توی کتاب ها و کلاسهاست. امروز که توی سالن مطالعه ی هاگوارتز چرخ می زدم دیدم بچه های کلاس ماگل شناسی سرشون رو توی ماشین حساب فرو کردن و با کلی فسفر سوزوندن سعی دارن با استفاده از فرمول های ریاضی و دو معادله دو مجهول و انتگرال و ... یک رابطه ی منطقی برای تفکیک دانش آموزا توی کلاس پیدا کنن. یه گروه دیگه از بچه ها هم روی روابط معنا دار بین حروف الفبای هر اسم کار می کردن و سعی داشتن یجوری ثابت کنن که بچه های کلاس بر اساس حروف الفبا توی دو گروه تقسیم شدن!

اما من که در پرتوی 2 سال زندگی بین ماگل ها توی 3 تا مجتمع مسکونی ماگلی با کوله باری از تجربه به هاگوارتز برگشته بودم با یه نگاه اینجوری  به همکلاسی های طفلکی از سالن مطالعه خارج شدم.

و حالا می رسیم به پاسخ سؤال: جواب خیلی ساده ست. استاد دالاهوف برای کنسرت کلاس یه گروه کُر ماگلی ایجاد کرده بودن و خودشون هم رهبر ارکستر بودن. مثل همه ی گروههای کُر ماگلی دیگه، اعضای گروه بر اساس جنس صدا به دو گروه با صداهای زیر و بم تقسیم شده بودن. :pretty:

2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

استاد عزیز این هنرهای ماگلی بر هیچ مبنایی شکل نگرفته به جز کمبود و احساس نیاز ماگل ها. ما جادوگرها انقدر خفنیم و انقدر توی زندگیمون مشغولیت های هیجان انگیز و سرگرم کننده داریم که دیگه جایی برای هنر باقی نمی مونه. اما ماگل ها برای وارد کردن معنا به زندگیشون، در اومدن از یکنواختی و ایجاد ارتباط با بقیه ی ماگل ها باید به هر دری بزنن. من خودم وقتی بین ماگل ها توی خوابگاه دانشجویی ماگلی زندگی می کردم برای فراموش کردن زندگی یکنواختی که دچارش شده بودم به هنر ماگلی نقاشی روی آوردم و کلی آثار هنری خلق کردم.http://www.jadoogaran.org/uploads/smilies/smil4f661768a859a.gif ماگل ها از طریق هنر، خود ِ درونیشون رو به معرض نمایش می ذارن و با دیگران و محیط اطرافشون ارتباط برقرار می کنن. در عین حال سرگرم هم می شن و زندگی یکنواختشون رو فراموش می کنن. مثالی که در مورد بتهوون زدید هم به همین نیاز ماگل ها برای برقراری ارتباط اشاره داره. بتهوون علیرغم ضعف شنواییش با هنری که حس شنوایی دیگر ماگل ها رو نوازش می ده، با اونها ارتباط برقرار می کنه و خودِ درونیش رو به اونها نشون می ده.

البته در حاشیه لازمه اشاره کنم جادوگرا هم همچین بی هنر نیستن ها. به عنوان مثال گروه خواهران عجیب رو که فراموش نکردین  ولی خب هنرهای خفن ما جادوگرا کجا، هنرهای ماگلی کجا :hungry1:

3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

این سؤال هم مثل سؤال اول، ذکاوت استاد برای گمراه کردن دانش آموزان ملانقطه ای رو به معرض نمایش می ذاره.

دانش آموزانی که همه ی صحبت های استاد از جمله سرفه ها، عطسه ها و حتی فین کردن استاد توی دستمال کاغذی رو هم در جزوه هاشون یادداشت کردن احتمالاً با خوشحالی گزینه ی دال رو علامت می زنن؛ غافل از اینکه جواب صحیح گزینه «هـ» هست.

اگه یه ورد آپاراسیوم (ورد مخصوص ظاهر کردن جوهر نامرئی) روی برگه سؤال ها بخونید می بینید که گزینه «هـ» با این شرح نمایان می شه«الف،ب و ج».
لازم به ذکره حرکاتی که استاد محترم روی لی جردن و  مورفین گانت اجرا کردن چیزی نبود به جز هنر مشنگی کشتی کج که به خاطر پی جی 18 بودن و خشونت نهفته در این هنر، استاد محترم اون رو تلویحاً و به صورت پنهانی در کلاس برای دانش آموزای نکته سنجی مثل من ارائه کردن. :pretty:

4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)
الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور

اوا استاد؟ :pretty:ای شیطون! بازم جوهر نامرئی؟! :pretty: ... اهم اهم ... منظورم این بود که استاد  بازم جوهر نامرئی؟ با این توضیح که امیدوارم «اوای» اول پست خاطر آنتی ساحریال استاد رو مکدر نکرده باشه (بسوزه پدر پاچه خواری ) باید عرض کنم که در اینجا هم جواب صحیح گزینه «هـ» هست با این شرح«گزینه ی ب و ج».

لازم به توضیحه برای آگاهی از چرایی سوسک آزمایشگاهی باید به آواتار و امضای چندش لی () مراجعه کنید و برای آگاهی از چرایی مواد آزمایشگاهی هم کافیه یه سر به وزارت خونه () بزنید.

 

 



ویرایش شده توسط لیلی اوانز در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۳ ۱۸:۳۵:۰۹
ویرایش شده توسط لیلی اوانز در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۳ ۱۸:۳۹:۵۶



پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۱:۲۵ شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲

آنتونین دالاهوف


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۰:۳۴ دوشنبه ۳ مهر ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۲۲:۱۱ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
از کره آبی
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 2608
آفلاین
تدریس جلسه چـــــــــهارم و پایانی کلاس ماگل شناسی


دالاهوف با طلسم فرمان، مورفین گانت و لی جردن را خم کرده بود و روی کولشان رفته بود و در کلاس داد سخنرانی داده بود:

_ ای دانش آموزان! ای ساحرگان و جادوگران! ای دوستان! ای یاران همراه! باری دیگر مجالی دست داد تا به همراه هم کلاسی دیگر را در هاگوارتز به پایان برسانیم...

ملت: آه و فغان...

دالاهوف: نمیدانید که بر پشت جردن و گانت ایراد چنین سخنرانی ای چقدر سخت است! ولی چاره چیست که باید این مطالب را با شما در میان بگذارم...

ملت: آه و فغان...

ناگهان رز ویزلی به داخل کلاس دوید و فریاد زد:
_ مک گونگال اومد!

دالاهوف از پشت جردن و گانت پرید پایین و به دانش آموزان گفت:
_ صاحابش اومد! برید پشت میزاتون!


همه دانش آموزان رفتن پشت میزاشون و دالاهوف هم رفت پشت میزش و دستاش رو به هم گره زد و خیلی با وقار و متین به دانش آموزان نگاه کرد که در همین حال مک گونگال وارد کلاس شد!

دالاهوف: ئه پرفسور! شمایید؟ مشکلی پیش اومده؟
مک گونگال: نخیر پرفسور! اوووم داشتم به کلاسا سرکشی میکردم! امممم این دو تا چرا اینجورین؟

نگاه دالاهوف به لی جردن و مورفین گانت افتاد که همونجوری خم مونده بودن! و فهمید سوتی داده!...

دالاهوف: امممم اووووم هوووووم...
مک گونگال: هیوم؟
دالاهوف: حقیقتش داشتیم تئاتر تمرین میکردیم!
مک گونگال: چی چی؟
یاکسلی: تئاتر پرفسور!
مک گونگال: این چیه؟ خوردنیه یا پوشیدنی؟
سوروس اسنیپ: هیچکدام! نمایشیه!
مک گونگال: آهان توی یه کتاب ماگل شناسی درباره ش خونده بودم! دالاهوف یعنی واقعا که نوبرشو آوردی با این مرگخواریت! فقط حرکات موزون تو این کلاس انجام ندادی!

مک گونگال که زیر لب غر غر میکرد() از کلاس خارج شد...

دالاهوف: خب بچه ها دوباره لوکیشن رو آماده کنید! نه نه به این دو تا دس نزنید بذارید همینجوری خم بمونن!

دالاهوف که از نام خودش ششصد بار در پستش استفاده کرده است تصمیم گرفته بود دانش آموزان را بصورت عملی با هنرهای مشنگی آشنا کند. بدین منظور بعد از انجام تئاتر مشنگی یک گروه کنسرت نیز تشکیل داد و دانش آموزان را به دو گروه تقسیم کرد:

گروه اول: آیلین پرنس، پانسی پارکینسون، پادما پاتیل، پروتی پاتیل، تد ریموس لوپین، جیم موریاتی، چارلی ویزلی، دافنه گرینگراس، ریگولوس بلک...

گروه دوم: رون ویزلی، رز ویزلی، سوروس اسنیپ، لینی وانر، لی جردن، مورفین گانت، مادام رزمرتا، هلنا راونکلاو، یاکسلی...

و سپس پیشاپیش آن ها ایستاد و با چوبی مشنگی به رهبری کنسرت پرداخت...

جلسه آخر کلاس ماگل شناسی به تمرین عملی هنرهای مشنگی پرداخته شد.




تکالیـــــــــف:


1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)
الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور

تا فرتی دیگر فرت.



پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۰:۳۱ شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲

آنتونین دالاهوف


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۰:۳۴ دوشنبه ۳ مهر ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۲۲:۱۱ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
از کره آبی
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 2608
آفلاین
نمرات جلسه ســــــــوم کلاس ماگل شناسی


پادما پاتیل:
خوشحالم که شما اولین نفرید.
1) 14 امتیاز(جالب و با مثال های ساده و در عین حال واقعی سوال رو بررسی کردید.)
2) 9 (نه شما رو که امکان نداره. دست بزن برای افرادی مثل مورفین گلابیه.)
3) 6 ( با مزه غیرتی شدید من معذرت میخوام.:دی اممم بله خوب موندم! قبول دارم! سوال ریاضی هم دادیم یه کم تنوع بشه.)
جمع: 29


یاکسلی:
1) 13 امتیاز
2) 9 (شما بچه ای با این آواتارت ماشالا؟)
3) 6 (در مورد معتاد کاملا درست گفتی.)
جمع: 28


پروتی پاتیل:
1) 10 امتیاز
2) 9
3) 6 (دانش آموز خوبم! شما برای سوال یک که پونزده امتیاز داشته دو خط توضیح دادی!! ولی برای سوالای دیگه که دو سه امتیاز داشته اینقدر توضیح؟! در هر صورت برای اینکه در حقت جفا نشه نمره سوال یک رو بیشتر بهت دادم./ شما شکست نفسی کردی ریاضیات جادوییت واقعا خوبه:دی و به پرتقال فروش بصورت کاملا درست اشاره کردی و تیزبینی به خرج دادی.)
جمع: 25


دافنه گرینگراس(دافی):
1) 14
2) 9 (شعر میسازی برای استاد؟ عجبا!)
3) 6
یک نمره به جهت کمک به استاد و بودن شخصیتتان در بین سوالات بهتون اضافه شد.
جمع: 29


هلنا راونکلاو:
1) 13 ( دامبل؟ تیکه میندازی به استاد؟ عجب ماجرایی داریم ما با شماها!)
2) 9 (بله بله شما خدایگان دقتی./ از کجا فهمیدی نشده؟ بدبختی داریم! زندگی خصوصی آدمم میدونید آخه!)
3) 6 ( ئه شما روحی؟ خدا رحمتت کنه. خیر ببینی تو اون دنیا.)
جمع: 28


لینی وارنر:
1) 15
2) 9 (گلابی رو خوب مترادف مورفین کردی:دی)
3) 6
مثل همیشه ظاهر پستت بهتر از همه است و نمره کامل هم گرفتی. از شما ممنونم دانش آموز خوب.
جمع:30


ریگولس بلک:
1) 14 (طرز فکر خودتان را فوق العاده سیاستمدارانه مطرح کردید. سیاستمدار خوبی میشی.)
2) 9 (اره واقعا جای جاستین در کنار مورفین و گلابی و ساسی خالی بود)
3) 6 (شما ریاضیدانی؟!)
فورت؟ ادای استاد رو در میاری؟ پروردگارا! از دست اینا!
جمع: 29


مورفین گانت:
1) 15 (میبینم که به روزهای اوجت برگشتی:دی سوراخ شدن لایه اوزون رو خوب اومدی:::دی)
2) 9 (بینیم بابا)
3) 6 ( من که نفهمیدم چی گفتی متوهم!)
به تو هم یک امتیاز بابت حضور شخصیتت در سوالات اضافه شد ولی بسوز که نمره کامل گرفتی و این یه نمره به دردت نمیخوره:دی)
جمع: 30


رون ویزلی:
1) 10 (کمک از بهشت؟ نمیدونم والا)
2) 9
3) 6
چه رنگارنگ و با مزه نوشتی ویزلی.
جمع: 25


مادام رزمرتا:
1) 12 (اگه غذای مجانی میدید ما بیایم رستورانتون)
2) 9
3) 6 (الووووووو؟ زنده ای؟)
قرمز؟ پرسپولیس کوییدیچ؟ باید ازت نمره کم کنم!
جمع: 27


جیم موریاتی:
1) 15 (پیشنهادات و استدلالات جالبی داری. آواتار و اسمتم با حاله./به نام من چرا؟ من چیکاره بیدم)
2) 9
3) 6 (مالاهوف؟ تعریف کردی الان؟ من اندازه یه بچه پونزده ساله م؟ عجب بساطی داریم ما!)
چون میدونم کاملا تازه واردی!!(دماغ پینوکیو) باریکلا خیلی خوب نوشتی. شمام برقرار باشی.
جمع: 30


تد ریموس لوپین
1) 15 (استدلال هایتان جالب است. چی بگم والا. گودبراداری رو خوب اومدید:دی)
2) 9
3) 6 ( گوگل کردنتان بسیار مقبول بود. شما استادید! شکست نفسی نمیدونم چی چی.)
احسنتم. باریکلا. نمره کامل گرفتید.
جمع: 30



آیلین پرنس:
1) 15 (دسته بندیتون از پاسخ دهندگان کاملا درست بود. احسنت)
2) 9 (بزن بهادر رو خوب اومدی:دی)
3) 6 (بله کاملا هدفم همین بود:دی)
کاملا حقتونه نمره کامل. باریکلا.
جمع: 30


پانسی پارکینسون:
1) 14 (بنیاد دارید شما؟:دی)
2) 9
3) 6 (مورفین یک بیماره رو خوب اومدی:دی ریاضیتم باید خوب کنی:دی)
در کل باریکلا خوب نوشتی. کار شما درسته.
جمع: 29


رز ویزلی:
1) 15 (جالبه. خیلی کوتاه و در عین حال کامل گفتی. عجب جوابی دادی واقعا. باریکلا. در جواب مرسی: خواهش:دی)
2) 9 (دقیقا مورفین و ساسی اصلا قابل بررسی نیستن:دی)
3) 6 (باریکلا! هر چی استاد بگه همون درسته.)
خیلی خوبه. باریکلا واقعا.
جمع: 30


سوروس اسنیپ:
1) 15 (عجب جوابی دادید پرفسور اسنیپ. این سوال اگه 100 نمره داشت شما همشو کامل میگرفتید. کاملا با نظراتتون موافقم./بحث وجود یک وزارتخانه برای کل کشور رو خیلی خوب مطرح کردید.)
2) 9 (هری هری هری:دی)
3) 6 ( این سوال هم اگه پنجاه نمره داشت کامل همشو میگرفتی. اولا بدردنخور بودن مورفین رو کاملا درست گفتی ثانیا! مادرجان! خودم سنمو نمیدونستم! خیلی جالب بود که با نقل قول آوردی.)
چیزی نمیشه گفت جز اینکه عالی بود تکلیفت. ایندفعه بهترین دانش آموز کلاس بی برو برگرد خودتی.
جمع: حداکثر سقف نمره: با قاطعیت 30 (نمره واقعی: 100)


چارلی ویزلی:
1) 7 (چارلی جون! داداش درست متوجه نشدم چی گفتی. شرمنده:دی)
2) 9
3) 6 (سکته انیشتین رو خوب اومدی:دی)
جمع: 22


لی جردن:
1) 13 (فیلم سینمایی The Avengers رو خوب تحلیل کردی:دی)
2) 9 (با استاد درست صحبت کن سوکسی!)
3) 6 (شما آرامش خودتو حفظ کن غیرتی نشو:دی من معذرت میخوام.)
یعنی این پستای دقیقه نودیت در حلقت:دی یک دقیقه دیر تر فرستاده بودی بهت نمره نمیدادم:دی
جمع: 28


-------


نکـــــــــــات:

_ بهترین دانش آموز کلاس، اینبار بی برو برگرد و بدون شک سوروس اسنیپ بود. شاید اولین باری باشه که به یک دانش آموزی که پستش طنز زیادی نداشت و بیشتر جدی بود همچین لقبی میدم. سوال یک رو فوق العاده بررسی کرده بودی همینطور نقل قولی که از سن من گذاشته بود با سند و همینطور ظاهر خوب پستش. پرفسور اسنیپ شما کاملا کارتون درسته.

_ بقیه هم خوب بودید. خیلیا خیلی نکات با مزه و جالب و با دقتی نوشته بودید که در پست ها بهش اشاره کردم. دانش آموزانی که نمره کامل گرفتن و باید بهشون احسنت گفت عبارتند از:
سوروس اسنیپ - رز ویزلی - آیلین پرنس - تد ریموس لوپین - جیم موریاتی - مورفین گانت - لینی وارنر.

_ علیرغم میل باطنیم باید بگم بهترین طنز کلاس رو این بار مورفین گانت نوشته بود.

_ پدیده این بار کلاس جیم موریاتی بود. باریکلا جیم. باریکلا واقعا.


نمرات بر اساس گروه بندی در تابلوی شنی اعلام میشه میتونید اونجا ببینید.
خیلی ممنون از همه. واقعا پست هاتون خوب بود. بهتون افتخار میکنم.

فرت، نه فوروت!








شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما نمی توانید عنوان جدید باز کنید
شما نمی توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما نمی توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما نمی توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید
شما نمی توانید از نوع تاپیک استفاده کنید.
شما نمی توانید از HTML در نوشته های خود استفاده کنید
شما نمی توانید امضای خود را فعال/غیر فعال کنید
شما نمی توانید صفحه pdf بسازید.
شما نمی توانید پرینت بگیرید.

[جستجوی پیشرفته]


هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.