هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

به برنامه "تور جهانی سالازار اسلیترین" ملحق شوید و به مدت یک هفته، بر اساس علایق و استراتژی‌های تصرف جهانی ایشان، در انجمنی که مورد بازدید سالازار کبیر قرار می‌گیرد، وی را همراهی کنید.


این برنامه به همه‌ی جامعه‌ی جادوگری، از اعضای محفل ققنوس گرفته تا مرگخواران و کارکنان وزارت سحر و جادو، فرصت می‌دهد تا در این مهم، شریک و همراه سالازار شوند.


در حال دیدن این عنوان:   1 کاربر مهمان





پاسخ به: كلاس معجون سازي
پیام زده شده در: ۱۵:۴۱ یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶

مینروا مک‌گونگال


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۲۴ دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
آخرین ورود:
۱۳:۵۲ سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷
از کنار گوشیم
گروه:
شناسه‌های بسته شده
پیام: 43
آفلاین
1- رول تدریس من رو از یک زاویه ی جدید بنویسید. از زاویه ی یک شخصیت یا حتی یک شیء. مثال نمی زنم تا گزینه هاتون کم نشه. ولی دقت کنید که این زاویه هر چیز و هر کسی میتونه باشه. خلاقیت به خرج بدید. زاویه های جدید کشف کنید. (25 امتیاز)


مینروا در حالی که کتاب ((طلسم های معجزه آسا )) را در دستش گرفته بود و می خواند ، به سوی کتابخانه نیز می رفت.قرار بود چند روز دیگر اولین کلاسشان که معجون سازی بود شروع شود و استرس مینروا کمی بیشتر از بچه های دیگر بود . ولی او همیشه سعی میکرد که این استرس را از چشم همه مخفی نگه دارد .

از راهرویی پیچید که متوجه پروفسور گرنجر شد که در دفتر مدیریت را با ته ملاقه اش می کوبید.

- کیه؟
- پروفسور هکتور دگورث گرنجر، بهترین معجون ساز قرن!
- کسی اینجا نیست! نیا تو!

پروفسور بدون توجه به اجازه ی داده نشده، پاتیلش را روی دوشش گذاشت و وارد دفتر شد.

مینروا هیچوقت به حرف ها دیگران گوش نمی کرد ولی چون بچه های سال دومی به او درباره پروفسور گرنجر حرف هایی گفته بودند تصمیم گرفت بایستد و به حرف هایشان گوش فرا دهد .

- کی بهت گفت بیای تو هکولی؟
- من در زدم.
- منم گفتم نیا تو.
- ولی من در زدم.
- هک هر کی در زد نباید بیاد تو. باید صبر کنه بهش اجازه بدن بعد بیاد تو.
- مهم اینه که من در زدم.
- حالا چی کار داری؟
- کلاس من کی برگزار میشه؟

مینروا به خاطر سکوت سنگینی که حکم فرما شد حس کرد لینی وارنر و رز ویزلی به هیچ وجه حاضر نبودند که امسال کلاس را به پروفسور گرنجر بدهند.

- اممم... کدوم کلاس هکولی؟
- کلاس معجون سازیم.

به نظر مینروا پروفسور آدم فهیمی هستند که خودشان موضوع را فهمیدند .

- اگه بهم کلاس معجون سازی رو ندید اینجا معجون پراکنی میکنم همتون کرم فلوبر سه سر بشید.

مینروا هم مثل رز و لینی کوچکترین تمایلی نداشت که تبدیل به کرم فلوبر سه سر بشود.

چند روز بعد- کلاس معجون سازی

پروفسور با علاقه ای خاص مشغول هم زدن یک پاتیل بود و رو به دانش آموزان که با حالتی افسرده و حتی در حال چرت زدن به او نگاه می کردند، دستور پخت معجونی را شرح می داد.

- روده ی مارمولک رنده شده با... با چی خوب میشه؟ نیش پشه؟ نه، نه...

پروفسوربا ته ملاقه اش محکم بر فرق سر مگسی کوبید که با حالتی دلبرانه دست هایش را به هم میکشید. سپس مگس را که به ته ملاقه چسبیده بود را با سر چوب دستیش کند و داخل قابلمه انداخت.

- روده ی مارمولک و مگس له شده ی تازه ترکیب بسیار خوبی هستن. البته نمیدونم این معجون دقیقا برای چه چیزی مفیده ولی این اهمیتی نداره. کافیه معجونتون رو در گوش، حلق یا بینی یک نفر دیگه بریزید و نیم ساعت اون رو تماشا کنید. میتونید تاثیرش رو متوجه بشید.

هر چه بیشتر میگذشت، مینروا خودش را بیشتر سرزنش میکرد که چرا کتاب مورد علاقه اش که درباره موجودات جادویی بود را در کیفش نذاشته است . هنوز پانزده دقیقه هم از شروع کلاس نگذشته بود ولی پروفسور اعلام کرد که کلاس تمام شده است.

- معجون من حاضره. بنابراین مال شما هم حاضره. تکلیفتون برای جلسه ی آینده هم اینه که خاصیت معجون خودتون رو کشف کنید. میتونید برید.



- در حداقل یک پاراگراف توضیح بدید معجون ساخته شده در کلاس چه تاثیری داره. میتونید به شکل رول بنویسید ولی اجباری برای این کار وجود نداره. (5 امتیاز)

مینروا با حالتی پوکر به معجون روبه رویش چشم دوخته بود و با خود فکر میکرد این معجون را روی چه کسی امتحان کند که ناگهان جرقه ای در ذهنش زده شد کی بهتر از آلبوس دامبلدور عزیز ؟

به تالار گریفیندوری ها رفت و آلبوس را در حال مطالعه دید . با کمی اضطراب به طرفش رفت .

- سلام آلبوس .

- سلام مینروا چی شده یادی از ما کردی ؟

- راستش میخواستم ...ام راستش ... راستش میخوام این معجون رو روی یه نفر امتحان کنم و کی بهتر از تو ، مگه نه ؟

آلبوس نگاهی ترسناک به معجون و بعد به من کرد و گفت :

- این معجون گرنجره ؟ من این معجونو بخورم ؟ (کمی مکث میکند و بعد با حالتی شجاعانه می گوید ) این یک معجونه چیز خاصی نیست که فوق فوقش میروم پیش مادام پامفری .

معجون را از دست مینروا قاپید و یک نفس همش را نوش جان کرد . ولی بعد صورتش به رنگ سبز لجنی در آمد و از آن بدتر به طرف بالا حرکت کرد و دست هایش را مثل بال کرد و تکان داد .
آنشب اعضای گریفیندوری از خنده زمین را گاز گرفته بودند.






قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!

تصویر کوچک شده

#اتحاد_گریف


پاسخ به: كلاس معجون سازي
پیام زده شده در: ۱۵:۰۶ یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶

آستوریا گرینگرس


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۰:۲۴ چهارشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۶
آخرین ورود:
۱۹:۳۴ سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶
از زير سايه ى ارباب
گروه:
شناسه‌های بسته شده
پیام: 240
آفلاین
١.

-نكووووووب! نكووووب منو پروفسور...از شما بعيده!

ولى متاسفانه صداى اعتراض ملاقه، در صداى كوبيده شدنش به در، گم شد!

-کیه؟
-پروفسور هکتور دگورث گرنجر، بهترین معجون ساز قرن!
-کسی اینجا نیست! نیا تو!

ملاقه، به هكتورش افتخار كرد. هكتور گول نخورده و باور نكرده بود كه كسى داخل نيست.

-کی بهت گفت بیای تو هکولی؟
-هكولى؟! الان به هكتور دگورث گرنجر بزرگ، گفت هكولى؟! ايكاش ميشد برم با اين ورقلمبيدگيم، بزنم تو سرش و لهش كنم!

-من در زدم.
-راست ميگه!

-منم گفتم نیا تو.
-ولی من در زدم.
-هک هر کی در زد نباید بیاد تو. باید صبر کنه بهش اجازه بدن بعد بیاد تو.

ملاقه با حرص به لينى نگاه ميكرد.
-نيگا كنا! چقدر پرروئه! دروغ گفته و دو ملاقه و نيمشم باقيه!

-مهم اینه که من در زدم.
-راس ميگه...حق كاملا با پروفسوره!

-حالا چی کار داری؟
-کلاس من کی برگزار میشه؟

-كلاس من نه پروفسور...كلاس ما! من و داداشم پاتيل هم هستيم!

و با عشق به هكتورش خيره شد. البته كه چيز زيادى نميديد...اما به هر حال، او ملاقه ى هكتور بود... حتى اگر چهره ى اش را نميديد، ميدانست در پس هر لرزشش، چه حسى نهفته است...مثلا الان...تهديد!

-اگه بهم کلاس معجون سازی رو ندید اینجا معجون پراکنی میکنم همتون کرم فلوبر سه سر بشید.
-نداريم پروفسور... معجون كرم فلوبر سه سر شدن ندار...

ملاقه، باز هم در تحسين هكتورش عصاره هاى خشك شده ى رويش ريختند و جمله اش را با جواب مثبت لينى، خورد! هكتور باز هم موفق شده بود! به نظر ملاقه، هكتور بهترين و باهوش ترين هكتور دنيا بود!

چند روز بعد

هكتور با عجله، وسايلش را جمع كرد و به سمت در رفت.

-من رو جا گذاشتين پروفسور...من...! من...! اين پشت!

ملاقه، دلش شكست...هكتورش، او را فراموش كرده بود...
به ياد شب گذشته افتاد كه هكتور، با مهربانى او را شسته و خشك كرده بود...از شدت دل شكستگى، روى زمين افتاد و هكتور با شنيدن صدا برگشت.
-ملاقه ى نازنينم! جات گذاشته بودم؟ ببخش منو... خب چرا صدات در نمياد؟

او را برداشت و با هم به كلاس رفتند.

هکتور با علاقه ای خاص او را برداشت و مشغول هم زدن برادر پاتیل شد و رو به دانش آموزان که با حالتی اميدوارانه به او نگاه می کردند، دستور پخت معجونی را شرح می داد.
-روده ی مارمولک رنده شده با... با چی خوب میشه؟ نیش پشه؟ نه، نه...

ملاقه، لحظه اى از پاتيل بيرون آمد و فرياد كشيد "اون مگس چاقه!" و باز به درون پاتيل فرو رفت.
هکتور چکشی را برداشت و با آن محکم بر فرق سر مگسی کوبید که با حالتی دلبرانه دست هایش را به هم میکشید. سپس پوستر مگس مورد نظر را جمع کرد و درون پاتیل انداخت.

ملاقه ديگر هيچ چيز نميشنيد. او در آن لحظه فقط و فقط ميتوانست به تفاهم بين خودش و هكتورش افتخار كند.

دانش آموزان، با حسرت به آنها نگاه ميكردند.

-معجون من حاضره. بنابراین مال شما هم حاضره. تکلیفتون برای جلسه ی آینده هم اینه که خاصیت معجون خودتون رو کشف کنید. میتونید برید.

٢.

اگر از ملاقه ى هكتور بپرسيد، معتقد است كه هكتور، بهترين و بزرگترين معجون ساز قرن است و هر معجونى كه بسازد هم، بهترين و خفن ترين معجون قرن است! مثلا درباره ى اين معجون ميگويد:
-معجون روده ى مارمولك و مگس له شده، تأثير بسزايى در درخشندگى و براق شدن من و داداش پاتيل داشته و همونطور كه ميبينيد، هر دوى ما براق و زيبا شده ايم و اين را مديون معجون روماگس هستيم.

سپس به سمت دوربين برگشته و ادامه ميدهد:
-سطوحى درخشان و براق، با معجون روماگس! روماگس، همراه هميشگيه من و تو!




پاسخ به: كلاس معجون سازي
پیام زده شده در: ۱۲:۳۸ یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶

پروتی پاتیل


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۸:۵۱ چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
آخرین ورود:
۱۸:۱۰ یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱
از آغازی که پایانم بود...
گروه:
مـاگـل
پیام: 483
آفلاین
1- رول تدریس من رو از یک زاویه ی جدید بنویسید. از زاویه ی یک شخصیت یا حتی یک شیء. مثال نمی زنم تا گزینه هاتون کم نشه. ولی دقت کنید که این زاویه هر چیز و هر کسی میتونه باشه. خلاقیت به خرج بدید. زاویه های جدید کشف کنید. (25 امتیاز)

داشتند هم دیگه را هل میدادند که توجهشون به مردی ویبره کنان جلب شد که پاتیلی بر دوش داشت.
_این کیه؟
_نمیدونم تا حالا ندیدمش.
_مثل اون گله با گلدونش و اون حشره عجیب غریبه.
_آره.چرا هی می لرزه؟
_نمیدونم.

هکتور که وارد شد مولکول ها هم دیگه را هل دادند تا همراه او به اتاق وارد شوند.نیتروژن با دیدن گل و گیاه درون اتاق پشت در پناه گرفت.اکسیژن که دید دوستش نیست با تعجب گفت:
_اِ کجا موندی؟بیا دیگه.
_من نمیام.
_وا!چرا؟
_نمی بینی چه قدر گیاه تو اتاقه؟
_بیا بابا اینا از خاک تو رو جذب میکنن.تو توی هوایی...
_اینا عجیبن اگر جذبم کردن چی؟
_نمی کنن بیا بریم ببینیم چی شد.

نیتروژن همراه اکسیژن و کلی مولکول دیگه رفتند داخل اتاق و گوشه ای واسه خودشان حرکت کردند.اکسیژن در حینی که داشت یک دی اکسید کربن را هل میداد به نیتروژن گفت:
_میخواد معجون بسازه.بهش نمیخورد معجون ساز باشه.
_آره.ولی نگاه اون دوتا چه با شک نگاهش میکنن...
_فکر نکنم کارشو قبول داشته باشن.
_اگر قبول نداشتن که نمیذاشتن معلم شه.
_ولی آخه قیافه هاشونو....
_ول کن بیا بریم رفت.
_باش..باشه اه آقا ول کن دیگه نمیخوام با تو واکنش بدم ایش...

چند روز بعد

اکسیژن و نیتروژن دنبال هکتور به کلاس معجون سازی رفتند.با دیدن دانش آموزان پوکر فیس نیتروژن در حین اینکه یکی از دوستای قدیمیش به اسم هیدروژن را به اکسیژن معرفی میکرد گفت:
_وای نگاه کنید.مگسه رو کشت.
_لهش کرد.
_چی درست میکنه؟
_من قبل از شما اینجا بودم روده ی مارمولک هم ریخت.
_چی؟روده ی مارمولک؟
_آره.
_به چه دردی میخوره این معجونش؟
_بیشتر شبیه زهر میمونه.
_بذارید من برم نزدیکش.
_نه اکسی نرو...
_بابا ما مولکولیم چیزی نمیشه.
_مواظب خودت باش دوست من.

اکسیژن به سمت پاتیل هکتور نزدیک شد.نیتروژن و هیدروژن با استرس دوستشان را نگاه میکردند.اکسیژن با بو کردن مخلوط پاتیل لبخند کمرنگی به نیتروژن زد و جلوی چشم دوست هایش به دوتا اتم اکسِیژن تبدیل شد.نیتروژن سست شد ولی هیدروژن سریع به سمت اکسیژن رفت و یکی از اتم هایش را بغل کرد؛اتم دیگه هم سهم آغوش کربن شد و حالا دوست صمیمی نیتروژن یک قطره آب حیات بخش بود و یک مولکول مونوکسید کربن مرگ آور...

2- در حداقل یک پاراگراف توضیح بدید معجون ساخته شده در کلاس چه تاثیری داره. میتونید به شکل رول بنویسید ولی اجباری برای این کار وجود نداره. (5 امتیاز)


پروتی با عصبانیت به خواهرش گفت:
_اه پادما بیا دیگه دفعه ی بعد من نمونه ی تو میشم.
_نمیخوام پروتی.به معجونای این استاده اعتمادی نیست.
_خو چیکار کنیم؟
_چطوره روی یکی از روح ها امتحان کنیم.
_آخه روح چی جوری اینو بخوره؟
_حالا یه ملاقه میریزیم روش ببینیم چی میشه.
_رو کی بریزیم؟
_بدعنق.
_نه بابا بدبختمون میکنه.
_بقیه روح ها دوست داشتنین خو...
_رو حیوون امتحان کنیم؟
_کی حیوونشو میده ما معجون امتحان کنیم؟
_پس چیکار کنیم؟
_رو خودش امتحان کنیم؟
_نه بابا.

دختر ها به فکر فرو رفتند که نیک بی سر با دیدن پروتی با لبخند گفت:
_اوه پروتی تو اینجایی؟چرا انقدر غمگینی؟
_سلام نیک.باید یکی رو پیدا کنیم این معجون رو روش امتحان کنیم.
_کی مثلا؟
_نمیدونم.کاش میشد رو بد عنق امتحانش کرد.
_میشه روی روح ها هم امتحان کرد؟
_شاید شد.
_خب رو من امتحان کن.
_نه فکر نمیکنم تاثیر خوبی داشته باشه.
_اشکال نداره بابا رو من امتحان کن.
_مطمئنی؟
_آره.

پروتی نفس عمیقی کشید و یک ملاقه از معجون سیاه رنگش را روی نیک ریخت.پروتی و پادما با ترس به نیک نگاه کردند اما هیچ تغییری روی او رخ نداد.پادما به میز تکیه داد و گفت:
_پوف روی روحا تاثیر نداره.
_اشکال نداره دخترها؛ غصه نخورید.

نیک خواست سرش را از گردنش جدا کن و احترامی بذارد که نتوانست.پروتی و پادما با شوق به او خیره شدند.پروتی دست هایش را بهم کوبید و گفت:
_وای این باعث خوب دن زخما میشه.
_آره.
_وای پادما.


ویرایش شده توسط پروتی پاتیل در تاریخ ۱۳۹۶/۴/۱۱ ۱۲:۴۲:۳۹
ویرایش شده توسط پروتی پاتیل در تاریخ ۱۳۹۶/۴/۱۱ ۱۲:۵۶:۱۲

قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.



پاسخ به: كلاس معجون سازي
پیام زده شده در: ۱۲:۳۱ یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶

آرسینوس جیگرold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۰:۵۹ دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱
آخرین ورود:
۲۱:۴۹ دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷
از وزارت سحر و جادو
گروه:
شناسه‌های بسته شده
پیام: 1513 | خلاصه ها: 1
آفلاین
1- رول تدریس من رو از یک زاویه ی جدید بنویسید. از زاویه ی یک شخصیت یا حتی یک شیء. مثال نمی زنم تا گزینه هاتون کم نشه. ولی دقت کنید که این زاویه هر چیز و هر کسی میتونه باشه. خلاقیت به خرج بدید. زاویه های جدید کشف کنید. (25 امتیاز)

- اینجا جای منه!
- نیشتو از گلای من دور کن!

شترق!

به نظر می‌رسید که گلدان دیگری شکسته باشد. اوضاع هر روز دفتر مدیریت از وقتی رز ویزلی و لینی وارنر مدیر هاگوارتز شده بودند همین بود. حتی با وجود مرز بندی بین گیاهان و حشرات باز هم گاهگداری درگیری پیش می‌آمد. اما همه اینها برای او بی اهمیت بود. تا وقتی که یک وان پر از شهد و یک نی بلند در کنارش وجود داشت، کل دنیا برایش یک شوخی بود! او "تویچ" بود. یک زنبورِ بازنشسته. که بیش از حدِ یک زنبور عادی رشد کرده بود و به همین دلیل به شدت مورد احترام دیگران قرار داشت.

تویچ داشت به خود کش و قوس میداد. خیالش راحت بود کسی نزدیکش نمیشود، که ناگهان صدایی شنید.

تق تق!

همچون صدای برخورد فلز بر چوب بود. و البته به دلیل اصرارِ ایجاد کننده آن بر تکرار، بسیار آزار دهنده شده بود.
وقتی صدا ده بار دیگر هم به گوش رسید، بالاخره رز و لینی متوجه آن شدند و در کمتر از چند ثانیه همه چیز را مرتب کردند. گروهی از گیاهان شروع کردند به خوردن یکدیگر و تعدادی دیگر هم عینک آفتابی گذاشتند و فتوسنتز کردند.
حشره ها هم به سرعت مرز خودشان برگشتند و شروع کردند به انجام هرکاری که یک حشره باید انجام دهد!

سپس لینی که پشت میز خودش در طرف حشرات نشسته بود، برای بار آخر از نظم اتاق اطمینان حاصل کرد؛ و بعد فریاد زد:
- کیه؟

تویچ که همچنان روی بالش خود لم داده بود، با شنیدن فریاد بلند لینی، اندکی اخم هایش را در هم کشید. اما بعد با شنیدن پاسخ شخص در زننده، کاملا ناامید شد. حتی در میان حشرات نیز وی زبانزد خاص و عام بود، و البته نه به صورت مثبت...

- پروفسور هکتور دگورث گرنجر، بهترین معجون ساز قرن!
- کسی اینجا نیست! نیا تو!

هکتور آمد.
هکتور با پاتیلی روی دوشش آمد.
و تویچ با دیدن هکتور چشمان خود را بست و تنها تلاش کرد خود را آرام کند. اما صدای هکتور را شنید...

- اگه بهم کلاس معجون سازی رو ندید اینجا معجون پراکنی میکنم همتون کرم فلوبر سه سر بشید.

تویچ با شنیدن این جمله، علاوه بر اینکه در دلش به حال دانش آموزان تاسف خورد، توانست صدای هشدار آمیز حشرات و گیاهان را بشنود. هرکس به زبان خودش میگفت که نمیخواهد تبدیل به یک کرم فلوبر سه سر بشود.
تویچ هم نمیخواست. او یک زنبور عسل بود. از نوع پیر و خسته اش که نیشش هم حسابی کند شده است!
بهرحال وی پس از خروج هکتور از دفتر، دید که لینی به سویش پرواز میکند؛ پس خودش را جمع و جور کرد تا لینی بتواند کنارش روی بالشِ گرم و نرم قرار بگیرد.
لینی در حالی که چشمانش پر از اشک بود، روی بالش فرود آمد و بلافاصله بغضش ترکید.
تویچ مجبور شد خودش را از مقابل دو آبشاری که از چشمان لینی سرازیر شده بودند کنار بکشد. سپس پیش از آنکه چیزی بگوید، لینی گفت:
- تویچ... من بهت نیاز دارم. جامعه حشرات بهت نیاز داره.

تویچ همچنان غرق در تعجب بود و البته تک تک کلمات گواهی بازنشستگی اش که میگفتند وی دیگر ماموریتی نخواهد داشت، در ذهنش تکرار شدند.

- خب تویچ، میتونی همراه هکتور بری سر کلاسش... زیر نظر بگیریش؟

تویچ همچنان داشت خط به خط گواهی بازنشستگی اش را مرور میکرد.

- خب... سکوت علامت رضایته، پس روز یکشنبه همراه هکتور میری سر کلاسش. جامعه حشرات به تو افتخار میکنه!

تویچ:

چند روز بعد - کلاس معجون‌سازی:

تویچ بالای در کلاس معجون سازی نشسته بود. گوش های حساسِ زنبوری اش هر صدایی را با وضوحی غیر قابل باور میشنید. و کاملا آماده بود. همین که هکتور می آمد و در باز میشد میتوانست به کلاس شیرجه بزند و خود را در یکی از قفسه ها مخفی کند.

دقایقی گذشتند و هکتور نیامد.
حوصله تویچ شروع کرد به سر رفتن، پس سوهانی از جیب در آورد تا نیشش را تیز کند، که ناگهان صدای هکتور را شنید. البته نه صدای قدم هایش، بلکه صدای ملاقه بزرگش را که روی زمین کشیده میشد و حالتی بسیار شوم داشت.
به هرحال تویچ اندکی از لبه در فاصله گرفت و روی هوا معلق ماند. سپس به محض اینکه در باز شد، خود را از لای آن به داخل کلاس لغزاند.
تویچ به سرعت به بالای یکی از قفسه های پر از معجون پرواز کرد و در همانجا فرود آمد، تصمیم گرفت کارش را با دانش آموزان آغاز کند و اصلا هم به سخنان بیهوده هکتور گوش نکند.

دانش آموزان با چهره هایی بدون کوچکترین اشتیاقی میکوشیدند مواد تشکیل دهنده را طبق کتاب و البته کاملا برعکس راهنمایی های هکتور مخلوط کنند تا شاید معجون معقولی بسازند.
تویچ به عنوان یک زنبور به این میزان بصیرت دانش آموزان آفرین گفت!

زنبورِ کوچک پس از زیرنظر گرفتن دانش آموزان، به طرف هکتور برگشت. از هکتور نمیتوانست چیز زیادی ببیند. حتی چشمان او هم برای دیدن حرکات هکتور ضعیف و کند بودند. چرا که هکتور با سرعتی ماورای سرعت نور ویبره میزد و همزمان مواد معجون سازی را مخلوط میکرد و در پاتیل میریخت.

تویچ با وجود اینکه به خاطر ویبره و سرعتِ هکتور ارور 404 دریافت کرده بود، میتوانست قسم بخورد که حتی پاتیل هکتور هم از وضعیتی که معجون ها درونش ساخته میشوند ناراضی است.
بهرحال تویچ مشاهده کرد که هکتور ناگهان نیمی از وسایل باقی مانده را در جیب خود خالی کرد و سپس فریاد زد:
- معجون من حاضره. بنابراین مال شما هم حاضره. تکلیفتون برای جلسه ی آینده هم اینه که خاصیت معجون خودتون رو کشف کنید. میتونید برید.

زنبور میتوانست قسم بخورد که معجون حاضر نیست. اما نخورد. و به جایش پرواز کرد که از کلاس بیرون برود که ناگهان ملاقه هکتور با صدای "سوت" مانندی از کنار گوشش گذشت، اما به بالش برخورد کرد و زنبورِ در حالِ سقوط، نعره زد:
- یا بالِ ملکه!

تویچ تنها چیزی که دید، این بود که هکتور به سرعت به سمت جایی آمد که وی قرار بود سقوط کند، و صحنه بعد از آن حتی وحشتناک تر بود. هکتور جیبش را باز کرده بود، و ثانیه ای بعد زنبورِ کوچک در تاریکی جیب ردای هکتور ناپدید شد...

2- در حداقل یک پاراگراف توضیح بدید معجون ساخته شده در کلاس چه تاثیری داره. میتونید به شکل رول بنویسید ولی اجباری برای این کار وجود نداره. (5 امتیاز)

اصولا در مورد معجون های ساخته شده در کلاس پروفسور گرنجر سخنان بسیار زیادی بر سر زبان هاست و حتی عده ای معتقدند که معجون هایی که این بزرگوار در کلاس درست میکنند، دقیقا تاثیری را میگذارند که باید بگذارند و این دقیقا بر خلاف معجون هایی است که ایشان در خارج از کلاس میسازند. در معجون ساخته شده در کلاس، ما دیدیم که استادِ بزرگوار روده مارمولک را با مگس تازه له شده مخلوط کردند که عملی تقبیح شده است و عملا تاثیری ندارد به جز اینکه به معجون بویی همچون بوی موی کز خورده تسترال بدهد. و البته به همین دلیل، این معجون به عنوان عطر استفاده عمده ای دارد و میتوان با آن برای حضور در انواع جشن ها و مراسم ها استفاده به عمل آورد و موجب شادی دیگران شد.


ویرایش شده توسط آرسینوس جیگر در تاریخ ۱۳۹۶/۴/۱۱ ۱۳:۳۲:۴۱


پاسخ به: كلاس معجون سازي
پیام زده شده در: ۱۲:۰۱ یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶

لینی وارنر


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۵۳ شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸
آخرین ورود:
۱۹:۰۵:۲۶ جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
از رو شونه‌های ارباب!
گروه:
شناسه‌های بسته شده
پیام: 5459
آفلاین
1.
لینی سرگرم صحبت با پسرخاله‌هاش که سوسکای بالدار نه چندان دلچسبی بودن بود که ناگهان یکی از گیاهان گوشتخواری که رز شخصا ازش دعوت به عمل آورده بود، سرشو دو متر به جلو دراز می‌کنه و هر سه تا پسرخاله‌شو یه لقمه‌ی چپ می‌کنه.

لینی که بر اثر این اتفاق دچار شوک شدیدی شده بود، بدون اینکه کلام معنی‌داری بر زبون برونه، فقط اصوات نامفهومی رو از دهنش خارج می‌کنه و با یک دستش اشاره به سوسکایی که تا دقایقی پیش بودن، ولی دیگه نبودن می‌کنه و با دست دیگه‌ش به گیاه گستاخی که خانواده‌شو مورد حمله قرار داده بود.

- بیخیال لینی! این چرخه‌ی زندگیه. هرکس یکیو می‌خوره، باش کنار بیا.
- حق با توئه رز!

رز هرگز انتظار چنین برخوردی رو نداشت و چشمک لینی به گله‌ای از ملخ‌ها چیزی نبود که از چشمای ریزبینش دور بمونه. پیش از این که رز بخواد مانع ملخ‌ها بشه، تعدادی از گیاه‌ها جان به جان آفرین تسلیم می‌کنن و مراحل هضم و دفعشون هم داخل شکم ملخ‌ها به انجام می‌رسه.

- بیخیال رز! این چرخه‌ی زندگیه. هرکس... نیا تو!

لینی بعد از پاسخ‌دهی به ملاقه‌ای که به صورت پیاپی به در کوبیده می‌شد ادامه می‌ده:
- ...هرکس یکیو می‌خوره، باش کنار بیا.

هکتور بعد از مقادیری ملاقه‌کوبی، بدون توجه به اجازه‌ی داده نشده پاتیلشو روی دوشش می‌ذاره و وارد دفتر می‌شه. لینی خوش‌حال از انتقامی که گرفته بود توجهش به هکتور جلب می‌شه.
- کی بهت گفت بیای تو هکولی؟
- من در زدم.
- منم گفتم نیا تو.
- ولی من در زدم.
- هک هر کی در زد نباید بیاد تو. باید صبر کنه بهش اجازه بدن بعد بیاد تو.
- مهم اینه که من در زدم.
- حالا چی کار داری؟
- کلاس من کی برگزار میشه؟

لینی و رز نگاهی به هم می‌ندازن. هیچ‌کدوم به هیچ‌عنوان قصدی برای اختصاص دادن کلاس به هکتور نداشتن، بخصوص وقتی سابقه‌ی هکتور تو معجون‌سازی رو در نظر بگیری. اما اینم قابل انکار نبود که هیچ‌کدوم تمایل نداشتن کسی باشن که این خبرو به هکتور می‌ده.

بعد از مقادیری رد و بدل شدن نگاه‌هایی که گفتن پاسخ رو به دیگری پاس می‌داد، بالاخره لینی جان‌فشانی می‌کنه و به سمت هکتور برمی‌گرده.

- اممم... کدوم کلاس هکولی؟
- کلاس معجون سازیم.

علی‌رغم تلاش‌های رز و لینی برای عادی جلوه کردن، نگاهاشون به وضوح اون‌چه رو که بر زبون نمیاوردن فریاد می‌زد. چیزی که حتی هکتوری که از گیرایی بالا و هوش قوی بهره‌ای نبرده بود هم متوجهش شده بود. اینو می‌شد از دیالوگی که به زبون آورد فهمید.
- اگه بهم کلاس معجون سازی رو ندید اینجا معجون پراکنی میکنم همه‌تون کرم فلوبر سه سر بشید.

رز و لینی به سختی آب دهنشونو قورت می‌دن. هیچ‌کدوم تمایلی برای تبدیل شدن به کرم فلوبر سه سر نداشتن. هکتور که جوابش رو گرفته بود، بی‌درنگ پاتیلشو می‌ذاره رو کولش و از دفتر خارج می‌شه.

- من یه حشره‌م رز، می‌دونی که مشکلی با تبدیل شدن به یک گونه‌ی دیگه از حشرات، بخصوص از نوع سه سرش نداشتم؟

رز آه‌کشان نگاهشو به بیرون پنجره می‌دوزه که هکتور پاتیل و ملاقه‌زنان (برگرفته از شلنگ و تخته‌زدن) در حال دور شدن بود.

چند روز بعد - کلاس معجون‌سازی:

لینی پوکرفیس‌وارانه و در حالی که دستشو زیر چونه‌ش گذاشته بود، به شاهکاری که برای این کلاس تدارک دیده بود، یعنی هکتور دگورث گرنجر خیره شده بود. هکتور با علاقه‌ی خاصی مشغول هم‌زدن یه پاتیل بود و به نظر میومد دستور پخت معجون رو همزمان توضیح می‌داد. اما لینی که غرق در فکر این بود که تا انتهای ترم چه بر سرشون خواهد اومد، چیزی از حرفای هکتور نمی‌فهمید.

تا اینکه با کوبیده شدن چکشی بر فرق سر مبارک مگسی، لینی به کلی از درون افکارش به بیرون شوت می‌شه.

- روده‌ی مارمولک و مگس له شده‌ی تازه ترکیب بسیار خوبی هستن. البته نمیدونم این معجون دقیقا برای...

همین‌قدر جمله در مورد قتل حشرات برای لینی کافی بود تا کنترلش رو از دست بده. اما لینی سعی می‌کرد با کشیدن نفس‌هایی عمیق آرامش خودش رو حفظ کنه. بالاخره در لحظاتی که دیگه کنترل نفس براش بسیار سخت به نظر می‌رسید و چیزی نمونده بود به سمت پروفسور گرنجر حمله‌ور بشه، هکتور با گفتن جمله‌ای جون خودش رو نجات می‌ده.
- معجون من حاضره. بنابراین مال شما هم حاضره. تکلیفتون برای جلسه ی آینده هم اینه که خاصیت معجون خودتون رو کشف کنید. میتونید برید.


2.
- شلپ شلپ شلپ!

لینی که همچون حشره‌ای خوب، گوشه‌ای نشسته بود و حضور و غیاب اساتید رو چک می‌کرد، ناگهان با سیلی به نام معجون مواجه شده بود که از شاخکاش که نقش گوش رو برای اون ایفا می‌کردن می‌چکید.
- تو چی کار کردی هکولی؟ این... این همون معجونی نبود که... سرکلاس... ساختی؟
- هدیه‌ای بود از طرف من به تو بابت اینکه پذیرفتی کلاس معجون‌سازیو تدریس کنم.

لینی که نیشش می‌زدی خونش بیرون نمی‌زد، در حالی که از عصبانیت تبدیل به پیکسی سرخ رنگی شده بود، دفتر حضور و غیاب اساتید رو با شدت هرچه تمام‌تر می‌بنده و بال‌زنان جلوی هکتور قد علم می‌کنه.

اما تغییراتی که به وضوح در ساختار بدنش در حال انجام بود، اونو از هرگونه واکنش خشنی نسبت به هکتور بازمی‌داره. کنجکاویش از اینکه چه بر سرش خواهد اومد بیشتر از میل انتقامش از هکتور بود.

هکتور بلافاصله قلم‌پریو از غیب ظاهر می‌کنه و شروع به یادداشت اثرات معجونش می‌کنه.
- تغییری تو بال‌ها دیده نمی‌شه اما سایز شاخک‌ها مدام در حال افزایشه... دو برابر... سه برابر... و بله تا پنج برابر افزایش قد داره طوری که نمونه قادر به حملش نیست. اوه اینجارو نگاه کن. پاها هم تغییری مشابه شاخکا دارن انجام می‌دن، فقط با فاصله‌ی زمانی بیشتر. نمونه دیگه قادر به حرکت دادن خودش هست. اما...

هکتور بعد از لحظاتی درنگ، آخرین یادداشتو هم انجام می‌ده.
- بال‌هاش تحمل وزنشو ندارن و از قدرت پرواز افتاده. به نظر میاد تاثیرش روی حیوانات سریع‌تر از انسان‌هاس و نیم ساعت زمان نمی‌خواست. خب من که دیگه تغییری نمی‌بینم، مرسی لینی که حشره‌ی آزمایشگاهیم شدی.
- صبر کن هکولی.

هکتور برمی‌گرده و به بازوش نگاه می‌کنه که توسط پیکسی کوچیک اما با لنگی دراز و شاخکی به غایت کشیده شده نگه داشته شده بود.

- تغییری که تو ندیدی این بود. نــیــــش!

لینی در یک حرکت سریع می‌چرخه و نیشش که به دو برابر سایز معمولش در اومده بود رو به سمت هکتور نشونه می‌گیره. جیغ‌های گوشخراش هکتور در فرار از دست لینی از یک سو و فریاد "گودا"ی لینی برای به چنگ انداختن هکتور از سوی دیگه، آرامش قلعه‌ی هاگوارتزو به کل به هم زده بود.




پاسخ به: كلاس معجون سازي
پیام زده شده در: ۱۱:۳۷ یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶

لینی وارنر


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۵۳ شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸
آخرین ورود:
۱۹:۰۵:۲۶ جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
از رو شونه‌های ارباب!
گروه:
شناسه‌های بسته شده
پیام: 5459
آفلاین
1.
لینی سرگرم صحبت با پسرخاله‌هاش که سوسکای بالدار نه چندان دلچسبی بودن بود که ناگهان یکی از گیاهان گوشتخواری که رز شخصا ازش دعوت به عمل آورده بود، سرشو دو متر به جلو دراز می‌کنه و هر سه تا پسرخاله‌شو یه لقمه‌ی چپ می‌کنه.

لینی که بر اثر این اتفاق دچار شوک شدیدی شده بود، بدون اینکه کلام معنی‌داری بر زبون برونه، فقط اصوات نامفهومی رو از دهنش خارج می‌کنه و با یک دستش اشاره به سوسکایی که تا دقایقی پیش بودن، ولی دیگه نبودن می‌کنه و با دست دیگه‌ش به گیاه گستاخی که خانواده‌شو مورد حمله قرار داده بود.

- بیخیال لینی! این چرخه‌ی زندگیه. هرکس یکیو می‌خوره، باش کنار بیا.
- حق با توئه رز!

رز هرگز انتظار چنین برخوردی رو نداشت و چشمک لینی به گله‌ای از ملخ‌ها چیزی نبود که از چشمای ریزبینش دور بمونه. پیش از این که رز بخواد مانع ملخ‌ها بشه، تعدادی از گیاه‌ها جان به جان آفرین تسلیم می‌کنن و مراحل هضم و دفعشون هم داخل شکم ملخ‌ها به انجام می‌رسه.

- بیخیال رز! این چرخه‌ی زندگیه. هرکس... نیا تو!

لینی بعد از پاسخ‌دهی به ملاقه‌ای که به صورت پیاپی به در کوبیده می‌شد ادامه می‌ده:
- ...هرکس یکیو می‌خوره، باش کنار بیا.

هکتور بعد از مقادیری ملاقه‌کوبی، بدون توجه به اجازه‌ی داده نشده پاتیلشو روی دوشش می‌ذاره و وارد دفتر می‌شه. لینی خوش‌حال از انتقامی که گرفته بود توجهش به هکتور جلب می‌شه.
- کی بهت گفت بیای تو هکولی؟
- من در زدم.
- منم گفتم نیا تو.
- ولی من در زدم.
- هک هر کی در زد نباید بیاد تو. باید صبر کنه بهش اجازه بدن بعد بیاد تو.
- مهم اینه که من در زدم.
- حالا چی کار داری؟
- کلاس من کی برگزار میشه؟

لینی و رز نگاهی به هم می‌ندازن. هیچ‌کدوم به هیچ‌عنوان قصدی برای اختصاص دادن کلاس به هکتور نداشتن، بخصوص وقتی سابقه‌ی هکتور تو معجون‌سازی رو در نظر بگیری. اما اینم قابل انکار نبود که هیچ‌کدوم تمایل نداشتن کسی باشن که این خبرو به هکتور می‌ده.

بعد از مقادیری رد و بدل شدن نگاه‌هایی که گفتن پاسخ رو به دیگری پاس می‌داد، بالاخره لینی جان‌فشانی می‌کنه و به سمت هکتور برمی‌گرده.

- اممم... کدوم کلاس هکولی؟
- کلاس معجون سازیم.

علی‌رغم تلاش‌های رز و لینی برای عادی جلوه کردن، نگاهاشون به وضوح اون‌چه رو که بر زبون نمیاوردن فریاد می‌زد. چیزی که حتی هکتوری که از گیرایی بالا و هوش قوی بهره‌ای نبرده بود هم متوجهش شده بود. اینو می‌شد از دیالوگی که به زبون آورد فهمید.
- اگه بهم کلاس معجون سازی رو ندید اینجا معجون پراکنی میکنم همه‌تون کرم فلوبر سه سر بشید.

رز و لینی به سختی آب دهنشونو قورت می‌دن. هیچ‌کدوم تمایلی برای تبدیل شدن به کرم فلوبر سه سر نداشتن. هکتور که جوابش رو گرفته بود، بی‌درنگ پاتیلشو می‌ذاره رو کولش و از دفتر خارج می‌شه.

- من یه حشره‌م رز، می‌دونی که مشکلی با تبدیل شدن به یک گونه‌ی دیگه از حشرات، بخصوص از نوع سه سرش نداشتم؟

رز آه‌کشان نگاهشو به بیرون پنجره می‌دوزه که هکتور پاتیل و ملاقه‌زنان (برگرفته از شلنگ و تخته‌زدن) در حال دور شدن بود.

2.
- شلپ شلپ شلپ!

لینی که همچون حشره‌ای خوب، گوشه‌ای نشسته بود و حضور و غیاب اساتید رو چک می‌کرد، ناگهان با سیلی به نام معجون مواجه شده بود که از سر و صورت و بال‌ها و شاخکاش می‌چکید.
- تو چی کار کردی هکولی؟
- هدیه‌ای بود از طرف من به تو بابت اینکه پذیرفتی کلاس معجون‌سازیو تدریس کنم.

لینی که نیشش می‌زدی خونش بیرون نمی‌زد، در حالی که از عصبانیت تبدیل به پیکسی سرخ رنگی شده بود، دفتر حضور و غیاب اساتید رو با شدت هرچه تمام‌تر می‌بنده و بال‌زنان جلوی هکتور قد علم می‌کنه.

اما تغییراتی که به وضوح در ساختار بدنش در حال انجام بود، اونو از هرگونه واکنش خشنی نسبت به هکتور بازمی‌داره. کنجکاویش از اینکه چه بر سرش خواهد اومد بیشتر از میل انتقامش از هکتور بود.

هکتور بلافاصله قلم‌پریو از غیب ظاهر می‌کنه و شروع به یادداشت اثرات معجونش می‌کنه.
- تغییری تو بال‌ها دیده نمی‌شه اما سایز شاخک‌ها مدام در حال افزایشه... دو برابر... سه برابر... و بله تا پنج برابر افزایش قد داره طوری که نمونه قادر به حملش نیست. اوه اینجارو نگاه کن. پاها هم تغییری مشابه شاخکا دارن انجام می‌دن، فقط با فاصله‌ی زمانی بیشتر. نمونه دیگه قادر به حرکت دادن خودش هست. اما...

هکتور بعد از لحظاتی درنگ، آخرین یادداشتو هم انجام می‌ده.
- بال‌هاش تحمل وزنشو ندارن و از قدرت پرواز افتاده. خب من که دیگه تغییری نمی‌بینم، مرسی لینی که حشره‌ی آزمایشگاهیم شدی.
- صبر کن هکولی.

هکتور برمی‌گرده و به بازوش نگاه می‌کنه که توسط پیکسی کوچیک اما با لنگی دراز و شاخکی به غایت کشیده شده نگه داشته شده بود.

- تغییری که تو ندیدی این بود. نــیــــش!

لینی در یک حرکت سریع می‌چرخه و نیشش که به دو برابر سایز معمولش در اومده بود رو به سمت هکتور نشونه می‌گیره. جیغ‌های گوشخراش هکتور در فرار از دست لینی از یک سو و فریاد "گودا"ی لینی برای به چنگ انداختن هکتور از سوی دیگه، آرامش قلعه‌ی هاگوارتزو به کل به هم زده بود.




پاسخ به: كلاس معجون سازي
پیام زده شده در: ۸:۴۳ یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶

مایکل کرنر


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۴:۳۵ پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴
آخرین ورود:
۲۱:۳۵ چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶
از کرج...
گروه:
مـاگـل
پیام: 92
آفلاین

۱_ رول تدریس من رو از یک زاویه ی جدید بنویسید. از زاویه ی یک شخصیت یا حتی یک شیء. مثال نمی زنم تا گزینه هاتون کم نشه. ولی دقت کنید که این زاویه هر چیز و هر کسی میتونه باشه. خلاقیت به خرج بدید. زاویه های جدید کشف کنید. (25 امتیاز)



مایکل کرنر ، قدم زنان در حال آدامس جویدن در راه رو ها بود ، ناگهان فردی عجیب غریب همانند دریل از کنار او رد شد ، او که علاقه خاصی به وی پیدا کرده بود تصمیم به تعقیب او گرفت ، اما با مکانی عجایب آلود رو به رو شد که به دفتر مدیرها ختم می شد ، او وی را چند بار با در زدن مشاهده کرد اما ناگهان وی با لگد همانند جکی جان وارد اتاق مدیرها شد ، او از کنجکاوی به سمت اتاق رفت و پشت اتاق قایم شد ، او پس از شنیدن حرف ها وی و مدیرها متوجه شد که وی پروفسور معجون سازی هست و با پوزخند و خنده ای شیطانی به سمت کلاس معجون سازی رفت

- خب چیکار کنم!؟

او چند بشکه معجون نامرئی تی ان تی ساخته بود که بعد از چهار روز سبب منفجر شدن آن منطقه می شوند ، پس تمام معجون ها را بر روی ستون های کلاس خالی کرد و به سرعت از کلاس خارج شد ، چهار روز بعد مصادف با اولین کلاس معجون سازی بود ، او با استرس و اضطراب با دیگر همکلاسی هایم به سمت کلاس معجون سازی رفت ، سر جایش نشست و به سخنان وی گوش داد ، بعد از یک ربع که کلاس تمام شد او با خیالی راحت و با سرعت از کلاس خارج شد و همان موقع اثر معجون ها عمل کرد‌ و کلاس منفجر شد و بر سر وی و معجون ها و جانورهای نفله شده اش ریخت.



۲_ در حداقل یک پاراگراف توضیح بدید معجون ساخته شده در کلاس چه تاثیری داره. میتونید به شکل رول بنویسید ولی اجباری برای این کار وجود نداره. (5 امتیاز)



مایکل کرنر که خود را معجون ساز فوق حرفه ای می دانست تاثیر آن را ترکاندن حلق بینی یا دهان یا خود شخص می دانست



شاید بخواین بدونین معجون نامرئی تی ان تی از چه موادی ساخته شده و به شما میگم ، مواد اصلیش از دو جانور ساخته شده، جانور اول جانوری پستاندار که میتونه خودش رو نا مرئی کنه و جانور دوم جانوری خزنده پستاندار که میتونه خودش رو بترکونه.


تصویر کوچک شده


پاسخ به: كلاس معجون سازي
پیام زده شده در: ۱:۲۳ یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶

آماندا


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۹:۰۰ یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵
آخرین ورود:
۵:۵۵ چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰
از همه جا
گروه:
مـاگـل
پیام: 225
آفلاین
1- رول تدریس من رو از یک زاویه ی جدید بنویسید. از زاویه ی یک شخصیت یا حتی یک شیء. مثال نمی زنم تا گزینه هاتون کم نشه. ولی دقت کنید که این زاویه هر چیز و هر کسی میتونه باشه. خلاقیت به خرج بدید. زاویه های جدید کشف کنید. (25 امتیاز)

2- در حداقل یک پاراگراف توضیح بدید معجون ساخته شده در کلاس چه تاثیری داره. میتونید به شکل رول بنویسید ولی اجباری برای این کار وجود نداره. (5 امتیاز)

_____________________________________________________________________

کلاس تنگ و تاریک به هکتور که مشغول هم زدن معجونش و همزمان ویبره رفتن بود، نگاه میکرد. از چند ساعت پیش هکتور به داخل کلاس قدم گذاشته بود و مشغول هم زدن معجون شده بود. کلاس، متوجه شد در اثر ویبره رفتن های هکتور، دیوار هایش در حال ترک خوردن بودند. هنوز سال پیش را فراموش نکرده بود که مدیریت هاگوارتز مجبور شدند دیوار های کلاس را بازسازی کنند!
هکتور بعد از مدتی بالاخره گفت:
- روده ی مارمولک رنده شده با... با چی خوب میشه؟ نیش پشه؟ نه، نه...

کلاس متوجه شد پشه ای که سال ها دوست و همدمش بوده الان اطراف هکتور مشغول پرواز کرد است و اصلا متوجه ی خطر نشده. هکتور چکشی را برداشت و بر سر مگس کوبید! کلاس به شدت جا خورد، اصلا انتظار این اتفاق را نداشت! یاد خاطرات خوبش با پشه افتاد...
وقتی که کلاس تنها بود و با مگس صحبت میکرد، وقتی مگس قسمتی از دیوار های کلاس را که خارش گرفته بودند میخاراند، وقتی که پشه، بچه هایی را که میز ها و نیمکت های کلاس را خراب میکردند، نیش میزد.
اشک از چشم های کلاس سرازیر شد اما ناگهان به یاد آورد که او اصلا چشم ندارد!

- روده ی مارمولک و مگس له شده ی تازه ترکیب بسیار خوبی هستن. البته نمیدونم این معجون دقیقا برای چه چیزی مفیده ولی این اهمیتی نداره. کافیه معجونتون رو در گوش، حلق یا بینی یک نفر دیگه بریزید و نیم ساعت اون رو تماشا کنید. میتونید تاثیرش رو متوجه بشید.

بعد از گذشت پانزده دقیقه که کلاس دلگیر و ناراحت بود، بالاخره هکتور اعلام کرد که کلاس تمام شده.
- معجون من حاضره. بنابراین مال شما هم حاضره. تکلیفتون برای جلسه ی آینده هم اینه که خاصیت معجون خودتون رو کشف کنید. میتونید برید.

وقتی بچه ها مشغول خارج شدن از کلاس بودند، کلاس متوجه شد چند قطره از معجون هکتور روی گیاهان زیبای داخل گلدان ها ریخته است و آن گیاهان زیبا را به گیاهان گوشتخوار و زشت تبدیل کرده است!



پاسخ به: كلاس معجون سازي
پیام زده شده در: ۲۳:۱۷ شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶

اسلیترین، مرگخواران

هکتور دگورث گرنجر


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۰:۴۲ سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳
آخرین ورود:
۱۵:۳۶:۲۹ یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
از روی شونه های آریانا!
گروه:
مرگخوار
اسلیترین
جـادوگـر
جادوآموخته هاگوارتز
پیام: 956
آفلاین
جلسه ی اول درس بسیار شیرین معجون سازی


هکتور در دفتر مدیریت را با ته ملاقه اش کوبید.

- کیه؟
- پروفسور هکتور دگورث گرنجر، بهترین معجون ساز قرن!
- کسی اینجا نیست! نیا تو!

هکتور بدون توجه به اجازه ی داده نشده، پاتیلش را روی دوشش گذاشت و وارد دفتر شد.

اتاق به دو نیمه مساوی تقسیم شده بود. نیمی از آن پر از انواع گل و گیاه و درخت عجیب و غریب بود که یا مشغول خوردن یکدیگر بودند یا عینک آفتابی زده و مشغول فتوسنتز بودند.

در نیمه ی دیگر اتاق انواع حشرات مشغول وز وز بودند. هکتور حتی زنبور عسلی را دید که به جای مشغول به کار بودن، روی تختی دراز کشیده و یک نی را در وانی پر از شهد فرو برده بود و می نوشید.
- کی بهت گفت بیای تو هکولی؟
- من در زدم.
- منم گفتم نیا تو.
- ولی من در زدم.
- هک هر کی در زد نباید بیاد تو. باید صبر کنه بهش اجازه بدن بعد بیاد تو.
- مهم اینه که من در زدم.
- حالا چی کار داری؟
- کلاس من کی برگزار میشه؟

لینی و رز نگاهی به یکدیگر انداختند. آن ها به هیچ عنوان قصد نداشتند امسال کلاسی را به هکتور اختصاص بدهند، آن هم با وجود سابقه هکتور در معجون سازی. اما از طرفی هیچ کدام تمایل نداشتند کسی باشد که این خبر را به هکتور می دهد.

- اممم... کدوم کلاس هکولی؟
- کلاس معجون سازیم.

نگاه های رز و لینی به وضوح چیزی را که به زبان نمی آوردند در خودش نشان می داد. هکتور هم با وجود نداشتن هوش بالا و گیرایی قوی این را فهمید. در مورد معجون سازی و توهین به معجون هایش قدرت شناسایی بالایی داشت.
- اگه بهم کلاس معجون سازی رو ندید اینجا معجون پراکنی میکنم همتون کرم فلوبر سه سر بشید.

رز و لینی کوچکترین تمایلی نداشتند که تبدیل به کرم فلوبر سه سر بشوند.

چند روز بعد- کلاس معجون سازی

هکتور با علاقه ای خاص مشغول هم زدن یک پاتیل بود و رو به دانش آموزان که با حالتی پوکر فیس به او نگاه می کردند، دستور پخت معجونی را شرح می داد.
- روده ی مارمولک رنده شده با... با چی خوب میشه؟ نیش پشه؟ نه، نه...

هکتور چکشی را برداشت و با آن محکم بر فرق سر مگسی کوبید که با حالتی دلبرانه دست هایش را به هم میکشید. سپس پوستر مگس مورد نظر را جمع کرد و درون پاتیل انداخت.
- روده ی مارمولک و مگس له شده ی تازه ترکیب بسیار خوبی هستن. البته نمیدونم این معجون دقیقا برای چه چیزی مفیده ولی این اهمیتی نداره. کافیه معجونتون رو در گوش، حلق یا بینی یک نفر دیگه بریزید و نیم ساعت اون رو تماشا کنید. میتونید تاثیرش رو متوجه بشید.

هر چه بیشتر میگذشت، دانش آموزان بیشتر احساس می کردند در حال تلف کردن وقتشان هستند و ممکن نیست چیزی از از این کلاس یاد بگیرند. تنها حسن این کلاس کوتاه بودنش بود. هنوز پانزده دقیقه هم از شروع کلاس نگذشته بود ولی هکتور اعلام کرد که کلاس تمام شده است.
- معجون من حاضره. بنابراین مال شما هم حاضره. تکلیفتون برای جلسه ی آینده هم اینه که خاصیت معجون خودتون رو کشف کنید. میتونید برید.

تکالیف:

1- رول تدریس من رو از یک زاویه ی جدید بنویسید. از زاویه ی یک شخصیت یا حتی یک شیء. مثال نمی زنم تا گزینه هاتون کم نشه. ولی دقت کنید که این زاویه هر چیز و هر کسی میتونه باشه. خلاقیت به خرج بدید. زاویه های جدید کشف کنید. (25 امتیاز)

2- در حداقل یک پاراگراف توضیح بدید معجون ساخته شده در کلاس چه تاثیری داره. میتونید به شکل رول بنویسید ولی اجباری برای این کار وجود نداره. (5 امتیاز)


هر گونه سوال یا ابهامی در مورد تکالیف داشتید می تونید بپرسید.


ارباب یه دونه باشن... واسه ی نمونه باشن!




پاسخ به: كلاس معجون سازي
پیام زده شده در: ۱۲:۵۰ جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶

لینی وارنر


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۵۳ شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸
آخرین ورود:
۱۹:۰۵:۲۶ جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
از رو شونه‌های ارباب!
گروه:
شناسه‌های بسته شده
پیام: 5459
آفلاین
کلاس معجون‌سازی با تدریس پروفسور هکتور دگورث گرنجر در ترم 21 هاگوارتز برگزار می‌گردد.


برنامه‌ی کلاس
جلسه اول » یکشنبه، 11 تیر
جلسه دوم » یکشنبه، 25 تیر
جلسه سوم » یکشنبه، 8 مرداد
جلسه چهارم(آخر) » یکشنبه، 22 مرداد









شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما نمی توانید عنوان جدید باز کنید
شما نمی توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما نمی توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما نمی توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید
شما نمی توانید از نوع تاپیک استفاده کنید.
شما نمی توانید از HTML در نوشته های خود استفاده کنید
شما نمی توانید امضای خود را فعال/غیر فعال کنید
شما نمی توانید صفحه pdf بسازید.
شما نمی توانید پرینت بگیرید.

[جستجوی پیشرفته]


هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.