هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل


در حال دیدن این عنوان:   1 کاربر مهمان





Re: كلاس ديني و بينش جادويي
پیام زده شده در: ۲۲:۰۱ چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۸۸

پرسی ویزلی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۱۸ سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۸:۴۶:۴۳ یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲
از تو میپرسند !!
گروه:
ایفای نقش
کاربران عضو
پیام: 3737
آفلاین
کلاس دینی و بینش جادویی در ترم هشتم تابستانی توسط پروفسور مری فریز باود تدریس خواهد شد !


چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری


Re: **کلاس بینش و منکرات جادویی**
پیام زده شده در: ۲:۴۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۶

آنتونین دالاهوف


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۰:۳۴ دوشنبه ۳ مهر ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۲۲:۱۱ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
از کره آبی
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 2608
آفلاین
السلام علی الحاجیه خانم مصباح الهدی و سفینه النجاه لیلی و علی الاهل بیتهو و علی الفک و فامیلهو و علی الجد و آبادهو!
حاجیه خانم این مرقومه را که ملاحظه میفرمائید تکالیف آسلامی اینجانب حاج میرز ممد دالاهوف اصل لوس آنجلسی! میباشد که به برادر هدوگ بسته! و برایتان فرستادیم باشد که مورد توجه شما قرار بگیرد.آمین یا مرلین العالمین!
******************************
السوال الاول:
ژئوپولتیک:در معنای حقیقی به (موقعیت سیاسی) گفته میشود و بیشتر در روابط بین الملل و خارجه کاربرد دارد/ولی از آنجائی که ما طلاب آسلام آموز میباشیم و باید جهان بینی آسلامی داشته باشیم باید از نظر آسلام هم معنی کنیم:این اصطلاح که به معنای با اهمیت بودن کشور مورد نظر در سطح منطقه و جهان میباشد از نظر آسلام به کشوری اطلاق میگردد که از نظر سیاسی در منطقه جغرافیائی ای قرار گرفته باشد که پر از جاسم های انتحاری باشد و بتوان با پول مفت نفت آنها را تغذیه کرد!و به ممدهای هم میهن کوفت هم نداد بخورند!
ژئوکالچر:در معنای حقیقی به (موقعیت و سطح فرهنگی) گفته میشود و این مورد هم بیشتر در مسائل بین الملل و آسیب شناسی اجتماعی فرهنگی کشورها استعمال میگردد بدیهیست که باید از نظر آسلام هم تشریح کنیم:از نظر آسلام به موقعیت فرهنگی کشوری گفته میشود که پر از ممدها و یا حتی جاسم های فرمانبری باشد که بلانسبت گلاب به روتون عینهو یک حیوان دراز گوش کم هوش!هر چه بگوئیم گوش کنند و تابع بی چون و چرای سخنان آسلام باشند!
ژئواکونومیک:در معنای حقیقی به (موقعیت اقتصادی) گفته میشود و از نظر جهان بینی آسلامی:از آنجائی که در کشورهای آسلامی نفت رابطه مستقیمی با سیاست دارد تعریف ژئواکونومیک با ژئو پولتیک نزدیکی زیادی دارد و به کشوری اطلاق میگردد که دارای منابع عظیم نفت باشد و بتوان با آن جاسم های انتحاری را تغذیه کرد و البته واضح و مبرهن است که سهم ممدهای هم میهن پشیزی نخواهد بود!یعنی ژئوپولتیک و ژئواکونومیک مکمل هم میباشند و هیچ کدام بدون دیگری ارزش حقیقی نخواهد داشت!در واقع در تعریف ژئوپولتیک اول جاسمهای انتحاری آورده میشوند که با نفت را بهشان تزریق میکنیم ولی در تعریف ژئواکونومیک اول نفت آورده میشود که به تبع آن وجود جاسمهای انتحاری نیز ضروریست.
(چون فرموده بودید بدون در نظر گرفتن پیشوند جاسم معنی کنیم من از نظر شرع مقدس آسلام تشریح کردم این 3 واژه را)
السوال الثانی:
راستش در مورد این سوال همانطور که شما هم در کل درس فقط به یک راهنمائی در جلوس سوال بسنده کرده اید باید محتاط باشیم چون وارد منطقه ممنوعه میشویم کلا قضیه قاسم ها تاپ سکرت! میباشد ولی برای خالی نبودن عریضه چند کلامی از خود در میکنیم امید که آستکبار بوئی نبرد و نیروهای خودی را شناسائی نکند!
در راس نیروهای سخت افزاری آسلام قاسم میباشد که اصلا با جاسم و ممد قابل قیاس نیست و و آموزشهای بخصوصی در رابطه با طرز استفاده از آفتابه کلاشینکف و همینطور آفتابه های تجسسی میبینید و در 99% موارد برای ماموریتهای خارج بلاد آسلامی مورد استفاده قرار میگیرند و البته در جاهائی به اقتضای ماموریت و موقعیت ممکن است فرماندهی گروهی از جاسم های انتحاری را عهده دار شوند...(به دلیل مسائل امنیتی ادامه توضیحات سانسور شد!)
السوال الثالث:
خوب واضح و مبرهن است که جاسم با ممد اصلا قابل مقایسه نیستند و اگر زبانم لال کسی کفر بگوید و آنها را در یک شان و مقام قرار دهد ممکن است مرلین صاعقه ای بزند و او همانا به سوسک شاخدار یا در بعضی روایات بالدار تبدیل شود!
جاسم ها جایگاهی بس بالاتر از ممدها دارند و همانطور که سرکار علیه خود اشاره کرده اید ممدها همیشه باید زیر نظر یک جاسم فعالیت کنند و اصولا جاسم در مسائل دیپلماتیک خارج بلاد آسلامی و یا مسائل فوق استراتژیک داخل بلاد به کار گرفته میشوند و ظاهر آراسته ترشان همانا گواه این مدعاست ولی ممدها فقط در مسائل سیاسی داخل بلاد و آن هم به منظور رتق و فتق امور منزل و یا به عنوان سیاهی لشک و به صورت فله ای و بسیار زیاد در راهپیمائیها و یا کشت و کشتار به استفاده میگردند.
السوال العاشر:
در بیان خصوصیات گراپ که همی بسیار بسیار شدید مورد توجه شیخ الشیوخ کالین کریوی میباشد زبان قاصر است ولی مادر حد فهم و شعور خود از خود توضیح در میکنیم:
گراپ ید طولا و قلب تپنده آسلام و شیخ میباشد که هیچ کس منزلت و قربی مانند ایشان در پیش شیخ کسب نکرده است و یقینا نخواهد کرد.گویند شیخ در توصیف گراپ فرموده اند:گراپ در ابتدا در یک پنت هاوس دارای جکوزی و سونا در عرش ساکن بوده است ولی مرلین برای اینکه شیخ دست تنها نباشد او را از عرش به فرش نازل کرده تا همی مرهم قلبی برای شیخ باشد!
در روایتی آمده است او رئیس دفترشیخ کالین میباشد!
همیشه و در همه جا حتی در مرلینگاه همراه و همدوش و مراقب شیخ میباشد و امور کلان مملکتی که رابطه مستقیم با بقا یا سقوط بلاد آسلامی دارد را رتق و فتق میکند...بدلیل اهمیت گراپ از ایشان اطلاعات بسیار کمی در دسترس میباشد و چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد!عاقلان را اشارتی کافیست!
السوال الخامس:
من چه گویم که شاعر بسی خود بهتر از خود در وکرده است:
تو گر در چشم مجنون* نشینی
به جز خوبی لیلی نبینی!
*در اینجا کنایه از اینجانب یعنی:(حاج میرز ممد دالاهوف)میباشد.
نامبر سیکس:
قیچ ممد:این گونه از ممدها را بدلیل اینکه آقازاده میباشند و پارتیشان کلفت است کور کامل نمیکنند بلکه در ابتدای تولد توسط فرد با صلاحیتی مانند صمد آقا!انگشتی در چشمشان فرو میشود به صورتی که کور نمیشوند و تنها قیچ میشوند و نمیتوانند حاجیه خانم را از حاج آقای خانه تمیز بدهند!وبنابراین سوء نیتی طبیعتا نخواهند داشت/قیچ ممد نیز در امور تدارکاتی خانه به کار گرفته میشود.
کل ممد:در ولایتها و ده کوره ها میزیند و سرپرست و سردسته و یا بعبارت بهتر کد خدای ده ممدها میباشند و در امور دام و کشاورزی تخصص دارند.
نامبر سون:
مضمون حدیث:مرلین مقدس میفرماید:تکالیف آسلامی تعیین شده برای طلاب آسلام جو همانند انرژی یا قدرت هسته ای برای جامعه آسلامی میباشد!(مرلین میخواهد در اینجا میزان اهمیت تکالیف را یاد آور شود)...پس در انجام آنها اهمال و سستی نورزید که ممکن است کرامات شما را زایل کند و مورد خشم من قرار گیرید.
نامبر ایت:
گزینه 3 صحیح میباشد.زیرا همانطور که در متن درس آورده شده جاسم ها دارای هیکل درشت و بادی بیلدینگی و بیناموسی میباشند و دخول آنها به خانه ممکن است باعث تحریک حوائج(جمع حاجیه خانم ها)منزل گردد و گناه بر آنها مترتب گردد.
اصولا ورود به خانه و انجاک کارها و تدارکات منزل در شرح وظایف جاسم ها جائی ندارد و بر عهده ممد میباشد.پس ممکن است گزینه 4 نیز صحیح باشد ولی بنده بدلیل اینکه سوال ارتباط مستقیم با جاسم دارد گزینه 3 را انتخاب میکنم.
و من المرلین التوفیق.


ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در تاریخ ۱۳۸۶/۲/۲۹ ۲:۵۱:۰۹


Re: **کلاس بینش و منکرات جادویی**
پیام زده شده در: ۲۳:۲۲ جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۶

باب آگدنold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۶:۵۸ پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۱۸:۳۹ جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۰
از گروه همیشه پیروز گریفیندور
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 527
آفلاین
1-معنای سه واژه ی ژئوپولتیک،ژئوکالچر و ژئواکونومیک را بدون در نظر گرفتن پیشوند جاسم،هر کدام در 2 خط توضیح دهید:(در راستای تقویت اطلاعات عمومی و استراتژیک کلاس)
ژئوپولتیک=واژه ژئو از کلمات قدیمی لاتین میاد و به معنای دوستدار میباشد.پولتیک به معنای سیاست،سیاسی پولتیک و ...میباشد.،ژئوپولتیک به معنای دوستار پولتیک میشود و در یک کلام جاسم.
ژئوکالچر= کالچر در زبان فینگلیش یه معنای رسم،رسوم میباشد
و در کل معنایش رسم و رسوم(فامیل) دوست است در یک کلام جاسم.
ژئواکونومیک:در زبان هلندی(و فینگلیش)اکونومی به معنای اقتصاد میشود و این کلمه به معنای دوستار اقتصاد میباشد در یک کلام جاسم.
2- در نمودار نیروهای سخت افزاری آسلام،قبل از هرچیز نام قاسم به میان آمد.با بیان احساس خود نسبت به قاسم،توضیح دهید چرا در شرح خصوصیات این نیروها هیچ سخنی از قاسم مطرح نشد(راهنمایی:مقامات رده بالای آسلام می توانند نیروهای سخت افزاری ویژه و منحصر به فردی را دارا باشند)
همان طور که در بالا ما عرض کردیم،جاسم در یک کلام به معنای تمامی چیزهای خوب میباشد.
در این سخنان،نیازی به زکر نام جاسم نمیباشد چون هر آسلامی که این شرح را میخواند باید در هرجا و هر دقیقه یاد جاسم باشد.
برای همین نویسنده اندیشید که اگر خواننده آسلامی خوب باشد خود بخود یاد جایم میباشد و نیازی به یادآوری مجدد نمیباشد.
3-تفاوتهای عمده ی جاسم ها و ممد ها را در چند خط توضیح دهید.
جاسم ها همیشه بالاتر از ممدها میباشند.
دلیل:جاسم ها در اسمشان ج دارند که ممد ها فاقد این ج میباشند و ج یکی از کلمات مهم دنیا میباشد.
4-در بیان نیروهای آسلام سخنی از گراپ به میان نیامد؛شرح دهید که به عقیده ی شما گراپ در کدام قسمت این دو نمودار جای می گیرد:
من از توضیح دادن گراپ فاقد میباشم(خیلی مقامشون بالاست)
5- در چند بیت شعر،یک جمله یا یک متن کوتاه ادبی نظر خود را نسبت به استاد مطرح کنید:
ال استاد ال لیلیان ......... داد درس در این مکان
خوب بتوضیحد جاسمان را...........که تو هیچ گاه نیابی آن را
6-دوگونه ی دیگر از ممد فامیلی ها را نام برده و خصوصیات هر یک را در 1 سطر بیان کنید:
ممد جاسم: این ممد دوست و پسر عموی عموی جاسم میباشد
ممد ممد جاسم: این ممد دوباره پسر عموی اون ممد گوزینه بالاست
7-معنای حدیث مرلین که در پست شماره ی 73 آمده است را بیان کنید(با توجه به دشواری این حدیث انتظار نمی رود معنای آن را به صورت دقیق بنویسد،خلاقیت شما در میزان نمره ی این سؤال نقش عمده ای را ایفا خواهد کرد)
‹‹التكاليف الآسلامي لي الطلاب هذا از لايك از پاور الهسته اي لي الجماعت الآسلام!لا تبطلو كراماتكم!انّ َ سستي هذه چخ پس د ِ اند سه اُغيبل!!...
تکالیف آسلامی کمی از قدرت هسته ای ندارند و هرکی سستی کند الاهی مرلین جرقه ای بر سرش نایل نماید(چکش)
8-اگر قصد داشته باشیم جاسمی را وارد محیط خانواده ای آسلامی کنیم بهترین شیوه برای انجام این عمل چیست:
1)جاسم را کور می کنیم
2)جاسم را برای مدتی به قزوین می فرستیم
3)جاسم را به هیچ وجه نباید وارد محیط خانواده کرد
4)مگه نور ممد چشه؟««««««««««


ویرایش شده توسط باب آگدن در تاریخ ۱۳۸۶/۲/۲۸ ۲۳:۲۵:۴۹



Re: **کلاس بینش و منکرات جادویی**
پیام زده شده در: ۲۳:۲۰ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۶

نیوت اسکمندرold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۳:۱۶ سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۱۶:۵۹ یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۶
از دور دست ....
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 198
آفلاین
بسم الريش المرلين
تکالیف:
1-معنای سه واژه ی ژئوپولتیک،ژئوکالچر و ژئواکونومیک را بدون در نظر گرفتن پیشوند جاسم،هر کدام در 2 خط توضیح دهید:(در راستای تقویت اطلاعات عمومی و استراتژیک کلاس)
ژئوپولتيك : اين واژه در معاناي اصلي خود اگر قرار بگيرد , خيلي زيبا و شيرين خواهد بود . اين واژه بدين معناست كه هنگامي كه يك دولتي با آفتابه مرلين به سمت ديگري حمله ور شود , و بمب اتمي و شيميايي با هم زده شود و كسي نمي رد , ژئو جادوگران با مواد شيميايي و اتمي و راديواكتيوي قاطي پاتي مي شود و با هم ديگر چيزي مي سازند كه يك جادوگر با قدرت هاي تمام نشدني است . البته اگر با جاسم بياييد بدين معنا مي شود كه جاسم ها باهم به هم حمله كرده اند .
ژئوكالچر : اين واژه هم معناي زيبايي دارد . اگر در جنگ ( مثل بالا ) از آفتابه هاي تازه ساخته شده مرلين كه آنها را به طور عاميانه آفتابه هاي كال مي گويند استفاده شود و بمب هايي كه در بالا ذكر شده را با يك جاسم كه دائم چرت ( چر ) و پرت مي گويد پرتاب كنند ژئ. توليد شونده ژئوكالچر مي شود .
ژئوكونوميك : اين واژه معناي خوبي ندارد و در خيلي از جنگها اين ژئو توليدي ناقص و بدون جهش است . اگر در جنگي از بمب اتمي و هيدروژني استفاده شود , ژئو توليدي ناقص و بدون جهش خواهد بود كه در نتيجه براي آن دولت و ملت بدبختي و بيچارگي به ارمغان مي آورد . و اگر با جاسم بياييد بدين معناست كه : جاسم ناقص و بدون جهش شده است .

2- در نمودار نیروهای سخت افزاری آسلام،قبل از هرچیز نام قاسم به میان آمد.با بیان احساس خود نسبت به قاسم،توضیح دهید چرا در شرح خصوصیات این نیروها هیچ سخنی از قاسم مطرح نشد(راهنمایی:مقامات رده بالای آسلام می توانند نیروهای سخت افزاری ویژه و منحصر به فردی را دارا باشند)
ابتدا قاسم را شرح مي دهم : قاسم در معناي لغوي بدين معناست كه , يك گرو ه جنگي بر گروهي ديگر پيروز مي شود و اگر در جنگ ديگري دو گروه باشند آن گروه پيروز ميدان مي شود كه قاسم بيشتري داشته باشد .
براي همين هم هست كه سخت افزارهاي زيادي را از روي قاسم مي سازند كه هم استاندارد هست و هم استراتژيكي .

3-تفاوتهای عمده ی جاسم ها و ممد ها را در چند خط توضیح دهید.
جاسم ترك است و ممد از توابع نور ممدياني كه در نزديكي بند عباس هست است . جاسم ها دست راست ضعيفي دارند ولي ممد ها در دست راست خيلي قوي هستند . جاسم ها هميشه نجستند ولي ممد ها هميشه نيستند . و موارد ديگري كه جاي ذكر آنها اينجا نيست .

4-در بیان نیروهای آسلام سخنی از گراپ به میان نیامد؛شرح دهید که به عقیده ی شما گراپ در کدام قسمت این دو نمودار جای می گیرد:
گراپ شخصيتي والا و بالا مقام دارد و هيچكس نبايد در برابر كسي از ايشان بد گويي كند , و در مورد ايشان چيزي بگويد .من هم خودم را آنقدر حقير مي بينم كه نمي توانم چيزي بگويم جز يك كلام : ايشان در هيچ گروهي نيست و دو گروه و يا دو نمودار زير مجموعه اي از ايشان است .

5- در چند بیت شعر،یک جمله یا یک متن کوتاه ادبی نظر خود را نسبت به استاد مطرح کنید:
اي استاد گرامي كه جانم فداي تو / قربان مهرباني و لطف و بينش تو
هرگز نشد محبت بورگين / هم پايه مهرو محبت و منكرات تو
درست برون نمي رود از عقل من / اينجانب آسلاميم و اين ستاد سراي تو

6-دوگونه ی دیگر از ممد فامیلی ها را نام برده و خصوصیات هر یک را در 1 سطر بیان کنید:
جوان ممد ها : اينان در امور تبليغاتي برگه چاپ مي كنند و به پير ممد ها مي دهند تا آنها پخش كنند .
قارچ ممدها : اينان در زمينه پاكسازي هرگونه قارچ غير آسلام رويشي كار مي كنند و به آسلام كمك مي كنند .

7-معنای حدیث مرلین که در پست شماره ی 73 آمده است را بیان کنید(با توجه به دشواری این حدیث انتظار نمی رود معنای آن را به صورت دقیق بنویسد،خلاقیت شما در میزان نمره ی این سؤال نقش عمده ای را ایفا خواهد کرد)
حديث : ‹‹التكاليف الآسلامي لي الطلاب هذا از لايك از پاور الهسته اي لي الجماعت الآسلام!لا تبطلو كراماتكم!انّ َ سستي هذه چخ پس د ِ اند سه اُغيبل!!...››
معنا : تكاليف آسلامي براي طالبان اين درس است و آنها بايد در اين امور شركت كنند و خودشان را متبرك كنند و كرامتي بشوند ! قطعا سستي در اين كار برابر است با خيانت !!...

8-اگر قصد داشته باشیم جاسمی را وارد محیط خانواده ای آسلامی کنیم بهترین شیوه برای انجام این عمل چیست:
1)جاسم را کور می کنیم
2)جاسم را برای مدتی به قزوین می فرستیم *
3)جاسم را به هیچ وجه نباید وارد محیط خانواده کرد
4)مگه نور ممد چشه؟
تا بتواند كمي از منكرات مرليني و استفاده درست از آفتابه مرلين را به خوبي ياد بگيرد .
----------------------------------------------------------------------------------------------
اين هم از تكليف ما . اميد كه با قسم بر ريش مرلين ما را بطلبيد .
اين هم آفتابه مرلين ! سرمايه ملي !

پیوست:



jpg  1.jpg (3.40 KB)
23812_464cb0ef850ff.jpg 98X150 px



Re: **کلاس بینش و منکرات جادویی**
پیام زده شده در: ۲۰:۵۲ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۶

بورگینold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۸:۴۸ دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۱۳:۵۶ چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۷
از دژ مرگ
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 518
آفلاین
1-معنای سه واژه ی ژئوپولتیک،ژئوکالچر و ژئواکونومیک را بدون در نظر گرفتن پیشوند جاسم،هر کدام در 2 خط توضیح دهید:(در راستای تقویت اطلاعات عمومی و استراتژیک کلاس)
ژئوپولتیک : این کلمه بدون پسوند جاسم متاسافانه کلمه ای است غیر آسلامی و بر ضد آسلام که با توجه به ناخشنودی بزرگان دین از اداء این کلمه می پرهیزم!

ژئوکالچر: برخلاف کلمه قبلی بدون پسوند جاسم ، این کلمه بدون پسوند جاسم از معنی آن با پسوند جاسم زیباتر است ( چقدر جاسم ) در زبان آسلامی / یونانی این کلمه به معنای مرلین کبیر است.

ژئاکونومیک : این کلمه ای است بس مهم در فرهنگ لغت ریش نامه ، کتاب مقدس مرلین. این کلمه به معنای زناشویی کاملاً مقدس در آسلام است.
مرلین مقدس ، در آیه ای اینگونه کلمه مذکور را شرح داده اند : هر کس که پیوند زناشویی اش ژئاکونومیک باشد نصف دینش را به اسلام اداء کرده است.

2- در نمودار نیروهای سخت افزاری آسلام،قبل از هرچیز نام قاسم به میان آمد.با بیان احساس خود نسبت به قاسم،توضیح دهید چرا در شرح خصوصیات این نیروها هیچ سخنی از قاسم مطرح نشد(راهنمایی:مقامات رده بالای آسلام می توانند نیروهای سخت افزاری ویژه و منحصر به فردی را دارا باشند)
همانا من آسلام نشان هستم و هیچ از افکارات بلندپایگان آسلام نمیدانم.

ولی نکته ای را از شیوخ آسلامی شنیده ام که دیدم شاید نیاز باشد در میان این شیوخ آسلامی این نکته را بگویم :
قاسم ، نیرویی بس عظیم دارد که بنا به قولی گویند قاسم ، اولین آسلامی بعد از مرلین در جهان بوده است و در دست راست مرلین کبیر به فعالیت مشغول بوده.


3-تفاوتهای عمده ی جاسم ها و ممد ها را در چند خط توضیح دهید.
هماناجاسم ها و ممد ها ابتدا دو نفر بودند که در 1500 سال قبل از میلاد مرلین بودند که بعدها هر یک از آنان قبلیه ای تشکیل داد و فرزندانی به بار آورد.
ولی بنا به قولی ، جاسم ها قدرت معنوی و دینی اشان ، نسبت به ممد ها در مقامی والاتر قرار داشت و ممد ها تقریباً افرادی دو چهره و دو رو بودند و عده ای از جوانانشان شب ها به عیش و نوش نوشیدنی های غیر مجاز و گلاب به رویتان زدن مدفوع کفتر به سرشان بودند ( در آن زمان مدفوع کفتر با کمی آب گرم همانند ژل امروزی می باشد )


4-در بیان نیروهای آسلام سخنی از گراپ به میان نیامد؛شرح دهید که به عقیده ی شما گراپ در کدام قسمت این دو نمودار جای می گیرد: همانا گراپ مقامی بس عظیم در میان قدیسان و شیوخ و اهل آسلام دارد و وی پنجاه در صد وجودش در یک گروه و پنجاه درصد وجود مبارکش در گروهی دیگر است.

5- در چند بیت شعر،یک جمله یا یک متن کوتاه ادبی نظر خود را نسبت به استاد مطرح کنید:
ای استاد و ای شیخ گرامی که همانا قدرت معنویتان به کاینات و اروج میرسد...
همان قدرتان را میداریم و انشاالله که در راه آسلام قدم بردارید و به بلند ترین مقامات دست بیابید.

6-دوگونه ی دیگر از ممد فامیلی ها را نام برده و خصوصیات هر یک را در 1 سطر بیان کنید:
ماماد : این گونه فامیل در یکی از قبلیه های آمازون می باشد که شاید فامیلی ای معروفی نباشد ولی باز هم قدرت آسلام را نشان میدهد که چگونه به دور دست ترین و پرت ترین جنگل های آمازون نیز رسوخ کرده است.

ممد بی بی : این نوعی فامیلی بود که در زمان طاغوت ، در بین آسلامیون دو چهره در دربار شاه ، وجود داشت ولی با رفتن وی ، این فامیلی نیز به کشور آمریکا رفت و هم اکنون پیشرفت قابل توجهی دارد.

7-معنای حدیث مرلین که در پست شماره ی 73 آمده است را بیان کنید(با توجه به دشواری این حدیث انتظار نمی رود معنای آن را به صورت دقیق بنویسد،خلاقیت شما در میزان نمره ی این سؤال نقش عمده ای را ایفا خواهد کرد)
ای دانش آموزان تکالیف خود را انجام دهید ، همانا اگر پاور هسته ای داشته باشید در برابر قدرت آسلام چیزی نیست پس در راه این دین مقدس تلاش کنید... ( بقیش را ای شیخ کردی نوشته بودید نتوانستم بخوانم!) ( نکته اینکه من جملات را خط به خط از روی آیه معنا کردم... )

8.-اگر قصد داشته باشیم جاسمی را وارد محیط خانواده ای آسلامی کنیم بهترین شیوه برای انجام این عمل چیست:
1)جاسم را کور می کنیم
2)جاسم را برای مدتی به قزوین می فرستیم****
3)جاسم را به هیچ وجه نباید وارد محیط خانواده کرد
4)مگه نور ممد چشه؟



Re: **کلاس بینش و منکرات جادویی**
پیام زده شده در: ۱۵:۱۰ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶

ممد زاده ی ممدآبادیِ مملی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۱:۲۰ جمعه ۶ بهمن ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۲۳:۴۵ دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
از یورقشاخر
گروه:
کاربران عضو
پیام: 65
آفلاین
یک بعد از ظهر بهاری در هاگوارتز:
حاج اقا کالین خسته از کار[شبانه] از اتاق اساتید بیرون میاد و به سمت راهروی الدوازده غربی حرکت میکنه.
در بین راه یک زنجیر از جیبش در میاره و شروع به چرخش میکنه و آخرین آهنگ برینتی اسپیرز رو زیر لب زمزمه میکنه.
یکدفعه جموعی از جادوگران سال هفتم میپرن روبروش.
کالین:
Touch Me in...آسلامیون غیور به پا باش به پا باش تصویر کوچک شده ...بله فرزندانم؟
یکی از فرزندان:
ـ آقا حکم چیه؟
کالین بعد از 5 دقیقه فکر کردن به این شکل در میاد تصویر کوچک شده و شروع به داد زدن و مخدوش کردن عکس شوالیه ی آسلام رو میکنه و بچه ها رو از پله پایین میندازه.
در عین حال یک ساحره ی سال هفتمی ریونی از روبروش رد میشه.
ساحره:
ـ السلام و ان علیکم.
کالین دوباره پنج دقیقه وای میسته و به این شکل در میاد تصویر کوچک شده و داد میزنه:
ـ بینم تو دیشب غسل کردی؟ به شما هم میگن آسلامی؟
ساحره شروع به من و من میکنه و میگه:
ـ ولی من دیشب فقط توی دریاچه...
کالین داد میزنه: دریاچه؟ یکی از آمه ی آسلام میگه که باید آب جایی که غسل میگیرین رو بخورین اونوقت میرین توی دریاچه؟ اصلا ریون رو باید از بیخ برانداخت. ریونیان قصد براندازی آسلام را دارند. دشمن کیه؟ ریون! میدونم الان ریون توی چه فکریه؟ که کالین حاجی دارکیه! شما قصد براندازی وحدت و یک پارچگی آسلام را دارید...
ریونی تصویر کوچک شده : ولی من فقط توی دریاچه شنا کردم! کاری نکردم که غسل کنم!
کالین: برو به ان اربابانت بگو که آسلام همیشه شیره!
کالین عمامه ش رو روی سرش مرتب میکنه و با سر وارد کلاس بینش میشه و با سر روی میز میشینه.
کالین: بینم باز یکم من دیر اومدم شما اینجا چیکار کردین؟ تصویر کوچک شده
یکی از جادوگران: اقا دستمون خونی شده!
کالین تصویر کوچک شده : خون؟ خون ییک از چیزهای حرام آسلام است آنگاه شما آنرا جلوی رهبر اسلام خودتان آنرا راه می اندازید؟ مرگ بر منافق! مرگ بر ریون! برو از سر کلاس بیرون و دیگه نیا!خوب بریم سر بحث درسمون. یکی از احکام آسلام اینه که هیچوقت خودتون رو جلوی کسی خار و خفیف نکنید. کتاب انوارالبهار رو در بیارید و صفحات 1598 تا 10598 رو که مربوط به این حکم است حفظ کنید تا یک ربع دیگه ازتون بپرسم.
یکدفعه یک نفر به در میکوبه.
کالین عمامه و ردای اسلامیشو جور میکنه و میگه: بفرمایین؟
دامبل با ردای آبیش وارد میشه.
دامبل: السلام علیک علی حاجی.
کالین: یاالله! حاج آقا دامبلدور! از این ورا؟
دامبل: فشارهای اخیر وزارتخانه به موجب بودجه من رو ایجاب کرد که تعدیل نیرو بکنم و اساتید بزرگی همچون شما رو متاسفانه بیرون بندازم.
کالین: نه دامبل جون مادرت... کوچیکتم... مخلصتم... چاکر کرم ریشتم...

خوب حاج آقا یک سوال داشتم حکم کاربرد مسواک در موارد غیردندانی در اسلام چیست؟ آیا استفاده که خمیر دندان فرنگی واجب است؟
--------------------------------------------------------
1-معنای سه واژه ی ژئوپولتیک،ژئوکالچر و ژئواکونومیک را بدون در نظر گرفتن پیشوند جاسم،هر کدام در 2 خط توضیح دهید:(در راستای تقویت اطلاعات عمومی و استراتژیک کلاس)

ژئوپولتیک را متشکل از سه کلمه ژئو و پولتیک دانند. در انوارالبهار آمده است که آنچنان که آنصار آسلام به شکست نزدیک می شدند، فرماندگان ژئوپولتیک را از نان شب واجب تر دانسته و غیر انرا حرام میدانستند.
ژئوکالچر لغتیست مشکوک که اگر حرفاضاف آن یعنی لام را برداریم ژئوکاچر میماند که از کریچر دشمن بزرگ آسلام و اسلامیون برداشت دارد و بسیار خطرناک است.
ژئوکونومیک را نیز از لغات رومی اصیل دانند که کارهای حرام را در آسلام واجب میگرداند.



2- در نمودار نیروهای سخت افزاری آسلام،قبل از هرچیز نام قاسم به میان آمد.با بیان احساس خود نسبت به قاسم،توضیح دهید چرا در شرح خصوصیات این نیروها هیچ سخنی از قاسم مطرح نشد(راهنمایی:مقامات رده بالای آسلام می توانند نیروهای سخت افزاری ویژه و منحصر به فردی را دارا باشند)

احساس ادمی به قاسم همانا احساس قلم است به دست قلم تراش و همانا آسلام پیروز است. هم اکنون نوبت ماست که بر آسلام پایداری کنیم!

گویند که نیرویهای ان زمان از 0.5 کیلوبایت هرتز بیشتر نبود تا اینکه همانا شیخ بزرگ، قاسم هلاک(ره) بر نیروی پیشاهنگ مرحمت گذاشت و به چادر خود مراجعه کرد و تا صبح خوابید تا توانست دایل کور را بسازد. از همانجا ببعد بود که قاسم از ان ببعد نماد سخت افزاری آسلام شد.

3-تفاوتهای عمده ی جاسم ها و ممد ها را در چند خط توضیح دهید.

جاسم شخصی بود که با علم و دانش زیاد خود در صف اول لشگر اسلام بود و گویند زمانی که به فرماندگی رسید و نوامیس ممدها را بر کل الجاسمین حلال نمود، یکی از بزرگ ترین کارها را، یعنی پایه گذاری نسل ممد-جاسم بود. بنابراین ممد در حد جاسم نیست که توضیح دهیم.

4-در بیان نیروهای آسلام سخنی از گراپ به میان نیامد؛شرح دهید که به عقیده ی شما گراپ در کدام قسمت این دو نمودار جای می گیرد:

دشمن میخواهد ما را تضعیف کند! جوانان مواظب خود باشید!

5- در چند بیت شعر،یک جمله یا یک متن کوتاه ادبی نظر خود را نسبت به استاد مطرح کنید:

همانا قصد دشمن تضعیف اسلام و آسلامیون است. ادب در آسلام حرام است! شما دیگر چگونه بانوی اسلامی هستید؟

6-دوگونه ی دیگر از ممد فامیلی ها را نام برده و خصوصیات هر یک را در 1 سطر بیان کنید:

ممد-جاسم ها، که منقرض شده اند، جاسم-ممدها که همان آسلامیون اصیلا هستند که هنوز در صحرای نوادا مشغول پیکار بر ضد اسلامند.

7-معنای حدیث مرلین که در پست شماره ی 73 آمده است را بیان کنید(با توجه به دشواری این حدیث انتظار نمی رود معنای آن را به صورت دقیق بنویسد،خلاقیت شما در میزان نمره ی این سؤال نقش عمده ای را ایفا خواهد کرد)

دشمن قصد تضعیف ایمان جوانان آسلام را دارد! اسلامیون به پا خیزید!


8-اگر قصد داشته باشیم جاسمی را وارد محیط خانواده ای آسلامی کنیم بهترین شیوه برای انجام این عمل چیست:
1)جاسم را کور می کنیم
2)جاسم را برای مدتی به قزوین می فرستیم*
3)جاسم را به هیچ وجه نباید وارد محیط خانواده کرد
4)مگه نور ممد چشه؟


السلامت علی ریش المرلین.


We'll Fight to Urgs mate, so don't shock your gecko!


Re: **کلاس بینش و منکرات جادویی**
پیام زده شده در: ۱۲:۲۱ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۶

لیلی اوانز


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۳۷ سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۰:۴۶ چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴
گروه:
کاربران عضو
پیام: 571
آفلاین
بسم الریش المرلین
قصد داشتم موضوع این جلسه را به بحث هماهنگی آسلام با مدرنیته و حوادث واقعه اختصاص داده ومسائل مهمی همچون نحوه ی رها سازی وجدان وانجام عمل تطهیر در مکانهایی همچون آسانسور را برای شما طلاب عزیز شرح دهم اما به دلیل باز گشایی ستاد آسلامی و بروز سوالاتی برای طلاب و آسلامیون جدیدالورد، برآن شدم که با شرح یکی از مسائل بنیادین و اساسی آسلام قدمی در راه هدایت و افزودن بر آگاهی آسلام نشانان عزیز بردارم...باشد که به یاری مرلین همه ی ما رستگار گردیم...
لیلی به سمت تخته ی سیفید(!) کلاس رفت و با ماژیک سیاه(!)(در راستای حفظ توازن و جلو گیری از تبعیض!) شروع به نوشتن کرد:
موضوع این جلسه:انسان شناسی،نژاد شناسی،و جانور شناسی آسلامی

رتبه بندی نیروهای نرم افزاری آسلام به ترتیب اولویت:آیت المرلین--->حجت الآسلام(م و د)---> آسلامیوس(معتقد و دانا)----> آسلام نشان
رتبه بندی نیرو های سخت افزاری و نوشابه ای آسلام به ترتیب اولویت:قاسم--->جاسم(در سه نوع:ژئوپولتیک,ژئوکالچر و ژئواکونومیک)----> ممد فامیلی (در انواع متنوع:نور ممد،کور ممد،پیر ممد،بوق ممد و...)

از آنجایی که ویژگی های نیروهای نرم افزاری را در ستاد آسلامی به تفضیل آموخته اید در این مقال به صورت موجز و خلاصه به شرح خصوصیات،قابلیت ها و توانمندی های نیروهای سخت افزاری و نوشابه ای در آسلام می پردازیم:
1- جاسم:
همانطور که گفتیم جاسم ها در 3 گونه ی ژئوپولتیک،ژئوکالچر و ژئواکونومیک یافت می شوند که هر گونه استفاده هایی متفاوت و ویژه دارند.عموماً جاسم های ژئوپولتیک از کاربرد بیشتری نسبت به 2 گونه ی دیگر برخوردارند و در پیشبرد آسلام نقشی اساسی را ایفا می کنند.
1/1:جاسم ژئوپولتیک:این گونه از جاسم ها در مسائل امنیتی,نظامی و استراتژیک نقش عمده ای را ایفا می کنند.عموماً چهار شانه و دارای ابعادی بادی بیلدینگی هستند.سرعت عمل,دقت و قدرت انتقال بالایی دارند وحضور آنها برای حفاظت از مقامات رده بالای آسلام ضروری و ضروری(!) است.
1/2:جاسم ژئوکالچر:همانطور که از اسم این دسته از جاسم ها پیداست کار ویژه (فانکشن!) آنها به امور فرهنگی مربوط می شود که از جمله ی آنها می توان به:ساختن شعار,سرودن شعر,تشویق وتکریم,پاچه خواری و گشودن نوشابه,فرهنگ سازی و ترویج عقاید و ... اشاره کرد.این دسته از جاسم ها باریک اندام دارای محاسن مختصر و مزین به اخلاق نیکو و پسندیده می باشند.
1/3:جاسم ژئواکونومیک:این جاسم ها در بستن قرار داد های تجاری,اغفال طرف مقابل,چانه زنی,چرب زبانی و... تخصص دارند از نظر خصوصیات ظاهری به جاسم های نوع 2 شباهت دارند با این تفاوت که عموماً خوش قیافه تر می باشند و در میان سخنانشان به کرات واژه های آن ور آبی را استعمال می کنند.

2- ممد فامیلی
رسته یا نژاد ممد فامیلی یکی از متنوع ترین گونه های نیرو های سخت افزاری آسلام را تشکیل می دهند به طوری که دانشمندان هنوز موفق نشده اند آمار دقیقی از انواع مختلف این گونه به دست آورند.معمول ترین،کاربردی ترین و پر اهمیت ترین نوع شناخته شده در این رسته همانا نور ممد است که معمولاً در مقابل جاسم ژئوپولتیک در رسته ی جاسم ها قرار می گیرد.ممد ها از نظر قوه ی درک و هوشبری در رتبه ای پایین تر از جاسم ها قرار می گیرند؛بعضاً نقش تأیید کننده و تحسین کننده ی صرف را به عهده می گیرند.در امور نوشابه سازی،تظاهرات،همه پرسی و پلی بیسیت(!) نقش برجسته ای را ایفا می کنند.ممد ها برخلاف جاسم ها هرگز به کت و شلوار مزین نمی شوند،موهای آنها غالباً به صورت یکوری(!)،چسبیده به پیشانی و منقش به روغن نباتی می باشد.وارد ساختن آنها به محیط خانواده،سپردن خرید به آنها،استفاده از آنها به عنوان راننده و...کاملاً معمول و بلامشکل است.
نکته ای که در اینجا مطرح می شود آن است که چگونه می توان ممد ها را بدون زیر پا گذاشتن اصول آسلامی به محیط خانواده داخل کرد:
پاسخ نکته:معمولاً در سنین کودکی بر روی ممد ها عملیاتی انجام می شود که باعث می شود در بزرگسالی نسبت به حاج خانم های خانه های آسلامی هیچ نظری نداشته باشند(تذکر:این نوع عملیات از دوره ی قاجار به این طرف معمول و مورد قبول بوده است)
در ذیل به بیان خلاصه ای ازخصوصیات چند نوع از ممد ها می پردازیم:
2/1:نور ممد:نور ممد ها نسبت به سایر انواع ممد،چه از لحاظ جسمانی و چه از منظر عقلانی از برتری نسبی برخوردارند.در اکثر فعالیت های تدافعی و حفاظتی می توان از آنها استفاده کرد.البته باید توجه داشت که نور ممد ها و برخی دیگر از انواع ممد ها،همیشه باید تحت فرماندهی یک جاسم فعالیت نمایند.
2/2: کورممد:کور ممد ها به دو گونه تقسیم می شوند:1- کور ممد حقیقی 2-کور ممد مجازی
کور ممد های حقیقی یقیناً کور هستند.این دسته از کور ممد ها بعد از آموزش های لازم می توانند در خانه هایی که حاج آقای آنها بیش از حد حساس است فعالیت کنند و همچنین در امور فرهنگی داخل شوند.
کور ممد های مجازی چشم دارند اما در مواقع لازم می توانند به خواست شما آن را ببند و دهان خود را باز کنند.
2/3:پیر ممد:پیر ممد ها نیز در امور فرهنگی به کاربرده می شوند و وجهه ی اخلاقی تبلیغات را افزایش می دهند.

توجه داشته باشید آنچه که گفته شد تنها شرح کوتاه و موجزی از نیروهای سخت افزاری آسلام را در بر می گرفت و بیان مفصل این بحث لازمه ی فرصتی بسیار است و نمی توان آن را در این مقال گنجانید.

تکالیف:
1-معنای سه واژه ی ژئوپولتیک،ژئوکالچر و ژئواکونومیک را بدون در نظر گرفتن پیشوند جاسم،هر کدام در 2 خط توضیح دهید:(در راستای تقویت اطلاعات عمومی و استراتژیک کلاس)
2- در نمودار نیروهای سخت افزاری آسلام،قبل از هرچیز نام قاسم به میان آمد.با بیان احساس خود نسبت به قاسم،توضیح دهید چرا در شرح خصوصیات این نیروها هیچ سخنی از قاسم مطرح نشد(راهنمایی:مقامات رده بالای آسلام می توانند نیروهای سخت افزاری ویژه و منحصر به فردی را دارا باشند)
3-تفاوتهای عمده ی جاسم ها و ممد ها را در چند خط توضیح دهید.
4-در بیان نیروهای آسلام سخنی از گراپ به میان نیامد؛شرح دهید که به عقیده ی شما گراپ در کدام قسمت این دو نمودار جای می گیرد:
5- در چند بیت شعر،یک جمله یا یک متن کوتاه ادبی نظر خود را نسبت به استاد مطرح کنید:
6-دوگونه ی دیگر از ممد فامیلی ها را نام برده و خصوصیات هر یک را در 1 سطر بیان کنید:
7-معنای حدیث مرلین که در پست شماره ی 73 آمده است را بیان کنید(با توجه به دشواری این حدیث انتظار نمی رود معنای آن را به صورت دقیق بنویسد،خلاقیت شما در میزان نمره ی این سؤال نقش عمده ای را ایفا خواهد کرد)
8-اگر قصد داشته باشیم جاسمی را وارد محیط خانواده ای آسلامی کنیم بهترین شیوه برای انجام این عمل چیست:
1)جاسم را کور می کنیم
2)جاسم را برای مدتی به قزوین می فرستیم
3)جاسم را به هیچ وجه نباید وارد محیط خانواده کرد
4)مگه نور ممد چشه؟

نقل قول:
مرلین(ره) می فرماید:
‹‹التكاليف الآسلامي لي الطلاب هذا از لايك از پاور الهسته اي لي الجماعت الآسلام!لا تبطلو كراماتكم!انّ َ سستي هذه چخ پس د ِ اند سه اُغيبل!!...››
AL TAKALIF AL ASLAMI LEL TOLAB HAZA AZ LIKE AZ POWER AL HASTEI LEL JAMA,AT AL ASLAM!LA TOBTELOO KERAMATEKOM! ENA SOSTI HAZEHI CHOKH PES DE AND SE OGHIBL!


نکته:دست نمره ی من مانند برادر شیخ حاجلایی کالین بالا نیست.پس تکالیف خود را با دقت انجام داده و مدح و ثنای اساتید آسلامی را از خاطر نبرید!




Re: **کلاس بینش و منکرات جادویی**
پیام زده شده در: ۱۲:۳۴ شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶
#99

کالین کریوی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱:۳۵ چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۸۳
آخرین ورود:
۱۱:۰۵ چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۷
از لندن-یه عکاسی موگلی نزدیک کوچه دیاگون
گروه:
کاربران عضو
پیام: 704
آفلاین
همي ما منتظر درس مصباح الهدي ليلي اوانز بوديم که هدويگ گرامي تکاليفش را که قبلا به صورت پنهان به ما داد بود آشکار ساخت در در صحت حرفهاي آسلاميون شکي نماند!همي نيوت نيز تکاليفي آسلامي ارائه داد که چون ايشان آسلام نشاني است که تازه به آسلام پيوسته پس نقد ميکنيم آنها را که ديگر براي آسلام جاي شک و شبه باقي نماند...با تشکر از نيوت عزيز که صبورانه اين نظرات را تحمل مينمايند...
نقل قول:
بستگي به جنسيت دارد . اگر مرد باشد , هميشه در راه خداست و در جبهه ي جنگ با لرد سياه , پس چون آسلامي است با دست راست بر مي دارد . ولي اگر زن باشد , آفتابه را با دست چپ مي گيرد , زيرا بايد براي گراپ مرد غذا درست كند , و اگر با دست راست بردارد دستش نجست مي شود .

همي اي آسلاميون بدانيد که گراپ مرد است و زن ندارد و گراپ يگانه است و چون بسيار مقدس و آسلاميست همواره آفتابه را بت دست راست بر خواهد داشت
نقل قول:
گزينه 5 جواب صحيح است . زيرا من مرد هستم و بايد بر اساس آسلام و منكرات مرليني عمل كنم كه در نتيجه بايد من با دست راست آفتابه را بگيرم و بعد از رفع هرگونه حاجتي به سمت لرد سياه حمله ور شوم و به رهبري مرلين كبير و آيت المرلين كالين الكريوي بجنگم و در ركاب آنها از آفتابه هاي مرلين دفاع كنم .

صد احسنت بر شما به دليل جواب درستتان...آما بايد بدانيد که آسلام با لرد سياه(همان لرد ولدمورت) هيچگونه درگيري ندارد و آسلام چون کلا جبهه و سنگر و پشت سنگر را دوست مي دارد و کلا مردم سياه و سيفيد همواره در صحنه حاضر مي باشندي پس آسلام از هر دو جناح دفاع کرده و هر کس به آسلام پناه آورد در پناه ريش مرلين خواهد بود و بدانيد که آسلامي ها همه با هم يا برادر يا خواهر يا برادر و خواهرند لذا ميتوان گفت که آسلام فاميلي است که خاله بازي ندارد و فقط برادر خواهري ميان آنها حکم فرماست!


هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب


Re: **کلاس بینش و منکرات جادویی**
پیام زده شده در: ۱۳:۴۸ جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۶
#98

نیوت اسکمندرold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۳:۱۶ سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۱۶:۵۹ یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۶
از دور دست ....
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 198
آفلاین
1-چرا جاسم هميشه نجست است ؟
زيرا بعد از رفع حاجت در دابليوسي , هنگامي كه مي خواهد خود را بشورد و آفتابه را بگيرد , نمي تواند , زيرا دست راستش مشكل دارد و مجبور مي شود بدون شست و شو از دابليوسي خارج شود .
2-چرا رفتن به دابليو سي آسلامي ارجحيت بر تهاجم فرهنگي دارد ؟
تهاجم فرهنگي باعث عصبانيت مي شود و انساني كه ضعيف و نفس است خود را نجست مي كند . ولي دابليوسي هاي قزوين خيلي خوبند , زيرا مهر استاندارد ملي پرورش غير نجستيات را دارا مي باشند .
3-آيا گراپ با دست چپ آفتابه را بر مي دارد يا راست دليل خود را توضيح دهيد .
بستگي به جنسيت دارد . اگر مرد باشد , هميشه در راه خداست و در جبهه ي جنگ با لرد سياه , پس چون آسلامي است با دست راست بر مي دارد . ولي اگر زن باشد , آفتابه را با دست چپ مي گيرد , زيرا بايد براي گراپ مرد غذا درست كند , و اگر با دست راست بردارد دستش نجست مي شود .
4)از ميان گزينه هاي زير گزينه صحيح را انتخاب کنيد .
1-آفتابه در هنگام راز و نياز در سمت چپ شما قرار دارد .
2-آفتابه به هنگام راز ونياز در سمت راست شما قرار دارد .
3-آفتابه در هنگام راز ونياز در جلوي شما قرار دارد .
4- آفتابه به هنگام راز ونياز در عقب شما قرار دارد .
5)آفتابه هر جهتي باشد من طرفي کارم را ميکنم که دست راست من به طرف آفتابه باشد .
گزينه 5 جواب صحيح است . زيرا من مرد هستم و بايد بر اساس آسلام و منكرات مرليني عمل كنم كه در نتيجه بايد من با دست راست آفتابه را بگيرم و بعد از رفع هرگونه حاجتي به سمت لرد سياه حمله ور شوم و به رهبري مرلين كبير و آيت المرلين كالين الكريوي بجنگم و در ركاب آنها از آفتابه هاي مرلين دفاع كنم .

پیوست:



jpg  1.jpg (3.38 KB)
23812_464443f5cbb8d.jpg 98X150 px


ویرایش شده توسط نيوت اسكمندر در تاریخ ۱۳۸۶/۲/۲۱ ۱۳:۵۲:۴۵
ویرایش شده توسط نيوت اسكمندر در تاریخ ۱۳۸۶/۲/۲۱ ۱۳:۵۳:۱۳


Re: **کلاس بینش و منکرات جادویی**
پیام زده شده در: ۲۲:۰۰ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶
#97

هدویک


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۳:۵۷ شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۲۱:۲۱ چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶
از هر جا که کفتر میایَ!
گروه:
کاربران عضو
پیام: 791
آفلاین
بابت تاخیر در ارائه تکالیف آسلامی ام پوزش می طلبم ... بنده برای تحقیقات و یادگیری تعالیم برتر آسلامی سفری به حوزه آسلامیه ی لندن داشتم و از این سفر با کوله بار پربازگشتم ... شما را نیز بهره مند خواهم ساخت ... باز هم به دلیل تاخیر پوزش می طلبم !

===

1-چرا جاسم هميشه نجست است؟راهنمايي تمام جاسم ها با ضعف قواي جسماني در انگشت هاي دست راست مواجه هستند(با توجه به درس جواب دهيد)

این به تطهیر ناقص جاسم برمیگرده ... ساز و کار پیچیده ای داره که من برای سهولت هضم موضوع براتون شرح می دمش :

چون انگشتهای دست راست جاسم ضعیفن ، اون نمی تونه با دست راستش آفتابه رو برداره ... پس سعی می کنه با پای راست برداردش ... ولی چون پای راستش رو برای اجرای عملیات! لازم داره نمی تونه ازش استفاده کنه ... چون جاسم ترکه صد و هشتاد درجه می چرخه تا دست چپش بشه دست راستش و بتونه ازش استفاده کنه غافل از اینکه در حین چرخیدن کل هیکلش نجس می شه ... بعد به خیال خودش با دست راست جدیدش! تطهیر می کنه ولی نجس می مونه ...

2-چرا رفتن به دابليو سي آسلامي ارجحيت بر تهاجم فرهنگي دارد؟

آقا این دبلیو سی های تهاجم فرهنگی بازار مشترک و ساخت چین ، همشون نشتی دارن ... بعد عملیات نجس می مونی ... ولی این دبلیو سی های قزوین نشان با مهر استاندارد کلی کاراییشون بیشتره و نشتس هم ندارن ... اینم دلیل استفاده از این دبلیو سی هاست .

3-آيا گراپ با دست چپ آفتابه را بر مي دارد يا راست دليل خود را توضيح دهيد

گراپ ، مرد همیشه طاهر و پاک ، آن سرباز آسلام که همیشه وضو دارد و هیچوقت از یاد آسلام غافل نیست ، حتما همیشه پاک است در نتیجه همیشه آفتابه را با دست راست برمیدارد .

4)از ميان گزينه هاي زير گزينه صحيح را انتخاب کنيد
1-آفتابه در هنگام راز و نياز در سمت چپ شما قرار دارد
2-آفتابه به هنگام راز ونياز در سمت راست شما قرار دارد
3-آفتابه در هنگام راز ونياز در جلوي شما قرار دارد
4- آفتابه به هنگام راز ونياز در عقب شما قرار دارد
5)آفتابه هر جهتي باشد من طرفي کارم را ميکنم که دست راست من به طرف آفتابه باشد
جواب خود را توضيح دهيد

گزینه پنج صحیح است ... چرا ؟ ... خب معلومه ... آفتابه سرمایه ملی ماست ! ... و ما همیشه و در همه حال باید باهاش هماهنگ باشیم و به همین دلیل باید هر سمتی آفتابه بود سمت راستش قرار بگیریم ... البته یه تبصره ای اینجا هست ... اینکه نباید جوری قرار بگیریم که رومون یا پشتمون به مقبره مرلین کبیر باشه ... حرامه !









شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما نمی توانید عنوان جدید باز کنید
شما نمی توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما نمی توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما نمی توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید
شما نمی توانید از نوع تاپیک استفاده کنید.
شما نمی توانید از HTML در نوشته های خود استفاده کنید
شما نمی توانید امضای خود را فعال/غیر فعال کنید
شما نمی توانید صفحه pdf بسازید.
شما نمی توانید پرینت بگیرید.

[جستجوی پیشرفته]


هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.