هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل


در حال دیدن این عنوان:   1 کاربر مهمان





Re: دفتر اساتيد
پیام زده شده در: ۱۶:۰۷ چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۷

گابریل دلاکور


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۴:۰۰ سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۱۶:۳۳ دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
از يت نكن! شايدم، اذيت نكن!
گروه:
کاربران عضو
پیام: 708
آفلاین
به استاد پیوز ، استاد درس تغییر شکل :

تکلیف جلسه ی دوم درس تغییر شکل :
نقل قول:
در قالب رول ساخته شدن یک روش تغیر شکل (معجون ، ورد ، انرژی) توسط یکی از جادوگران ابتدایی و با الهام گرفتن از روش های ماگلی را بنویسید ! شخصیت جادوگر ، نوع ورد و روش تغییر شکل از تخیل خودتون ! (28 امتیاز)

یک مثال برای یک تغییر شکل ابتدایی (توسط ماگل ها یا جادوگران فرق نمی کنه ) بزنید.(غیر رول) (2 امتیاز)


من متوجه تکلیف نشدم خوب. از اونجایی که یک مقدار مغزم این چند روز هنگ کرده و هویج پخته شده. توی رول باید طرز ساخته شدن ِ یک معجون ، ورد یا انرژی رو توسط یک جادوگر ابتدایی بنویسیم؟

یعنی اگه جادوگری که این کارو میکنه لرد ولدمورت یا آلبوس دامبلدور باشه، غلطه؟ در هر حال من فکر میکنم جادوگر ها توی تقلید از روش های مشنگی همه اشون تازه واردند!!

بعد من نتونستم بفهمم که روش های ماگلی یعنی چی. مثلا توی ورد آسونه!چون خودتون هم مثال زدید . ولی من اگر بخوام توی معجون نشون بدم ، مشکل میشه. کدوم معجون ماگلی میتونه تغییر شکل ایجاد کنه؟ من دارو ها رو مثال میزنم چون شاید بتونه !! ولی روش ساختنش ، چطور میشه ؟

من روش های ساختن ماگلی اشو نمیدونم، جادویی اش هم نمیدونم و سعی میکنم از تخیل خودم بنویسم!

بعد شما نوشتید معجون، ورد و انرژی ولی بعدش نوشتید نوع ورد با خودتون ! خب اگه معجون باشه ، نوع معجون هم با ماست؟ مثلا معجون عشق !! برای تغییر شکل؟ من نمیفهمم!

یه مورد دیگه، جادوگر رو من هرکسی که بخوام میتونم به عنوان یک تازه وارد برای الگو برداری از روش های مشنگی انتخاب کنم!

کلا تکلیف اولتون به خاطر جمله بندی شما! یا کلا هر چیزی، بد روسنده شده! من متوجه نشدم ؛ اگه میشه واضح تر در مورد تکلیف اول توضیح بدید . ممنون میشم.

در مورد تکلیف دوم ،

ابهامی هست ! اینکه نوشتید یک مثال از تغییر شکل ماگلی یا جادوگری بزنید ، یعنی منظورتون این بود

که یک شی بگیم که باعث تغییر شکل میشه! مثلا راجع به عمل دماغ بنویسیم؟
یا اینکه ، مثالش راجع به چگونگی ِ تغییر باشه؟
یا چی ؟

راجع به این هم توضیح بیشتر بدید چون دو امتیاز هم دو امیتازه !

پیشاپیش مرسی.


[b]دیگه ب


Re: دفتر اساتيد
پیام زده شده در: ۱۳:۴۲ چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۷

پرسی ویزلی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۱۸ سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۸:۴۶:۴۳ یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲
از تو میپرسند !!
گروه:
ایفای نقش
کاربران عضو
پیام: 3737
آفلاین
سلام



من به رولت مراجعه کردم و اون رو خوندم . به نظرم همین امتیازی که گرفتی مناسب هست و نیاز به تغییر توش نیست ! چون یکسری اشتباهات داشتی مثل :
نقل قول:
صلا تو تا حالا از چوب دستیت استفاده کردی " و سپس با صدای بلندی خندید


قوانین نگارشی اهمیت زیادی داره ! وقتی میگی اصلا از چوبدستیت استفاده کردی ، این هوا باید باشه بقیش ؟ به نظرت علامت سوال نداره ؟ آخر جمله هم باید نقطه باشه .

نقل قول:
صدایه لرزان و پسرانه ای از سمت دیگر گفت :" آره شاید که جادو رو خوب یاد نگرفته باشم ولی تو یکی رو خوب میشنسم اینو بدون حتی اگه یه جادوگر نبودم امشب کارتو تموم می کردم ، تو بهترین دوستمو کشتی ، وتنها کاری که میتونم بکنم کشتنته ! "


صدایه لرزان اشتباهه ، صدای لرزان ... همینطور میشناسم درسته .

میتونستی هیجان انگیز تر بنویسی ، خیلی ساده نوشتی و اصلا هیچ هیجانی نداره ! در کل ضعیف هست . ضمنا ! اینجا قرار هست یه دوئل انجام بدی ! فقط یه دوئل ! ولی تو خانم لونوباتیکس رو یه جادوگر سیاه وحشی و خشن به تصویر کشیدی ! در حالی که اون کسیه که بیشترین پیروزی رو در دوئل داره ، در نتیجه بهتر بود قدرت جادوییش رو نشون بده ، نه وحشیگریش رو !


نقل قول:
سپس چوب دستی خود را به سمت جادوگر جوان نشانه گرفت و درحالی که انگار سوسک کوچکی را زیر پایش له میکند فریاد زد " کروشیو " .

اون جادوگر چوبدستیش رو بلند کرده ! پاش رو بلند نکرده که میگی انگار سوسک کوچکی رو میخواد له کنه ! میتونستی بگی : با چوبدستی خود سینه پسر را نشانه رفت ؛ طوری وانمود میکرد که گویا قصد دارد موجود بی ارزشی را از بین ببرد .


در کل به نظرم امتیازت خوب بوده
موفق باشی


چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری


Re: دفتر اساتيد
پیام زده شده در: ۲۳:۱۹ سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۷

 استن شانپایکold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۲۴ چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۱۸:۵۰ چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
گروه:
کاربران عضو
پیام: 440
آفلاین
با سلام

می خواستم در مورده نمره ی درس دوئل تجدید نظر کنین . البته همین جا از آلبوس عزیز عذر می خوام ولی احساس میکنم می تونستم نمره ی بهتری بگیرم !

ممنون

.....
پ.ن : در مورد عنوان که اشتباه شده .. خوده استاد فرمودند که تاثیری نداره


ٌٌدر حال پاشیدن بذر


Re: دفتر اساتيد
پیام زده شده در: ۲۳:۱۴ سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۷

 استن شانپایکold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۲۴ چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۱۸:۵۰ چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
گروه:
کاربران عضو
پیام: 440
آفلاین
با سلام

می خواستم در مورده نمره ی درس دوئل تجدید نظر کنین . البته همین جا از آلبوس عزیز عذر می خوام ولی احساس میکنم می تونستم نمره ی بهتری بگیرم !

ممنون

.....
پ.ن : در مورد عنوان که اشتباه شده .. خوده استاد فرمودند که تاثیری نداره


ٌٌدر حال پاشیدن بذر


Re: دفتر اساتيد
پیام زده شده در: ۲۱:۵۶ سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۷

استرجس پادمور


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۶:۵۳ شنبه ۷ خرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۱۹:۳۰ دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
از یک جایی!
گروه:
ایفای نقش
کاربران عضو
پیام: 3574
آفلاین
در مورد تمامی این بحث ها من جوابام رو تقسیم بندی میکنم :

نقل قول:
این قانون رو برای من نقل قول کن و لینک بده، من از تدریس استعفا میدم چون حتی اگه واقعا چنین قانونی وجود داشته باشه، من حاضر نیستم بر مبنای این قانون تدریس کنم.


من در حال تنظیم یک قانون سنگین برای استفعای استادان هستم که جریمه ی سنگینی برای گروه اون استاد در بر داره ‍!

به اینیگو ایماگو:

طبق پستی که قبلا در دفتر مدیریت خورده و من ثبتش کردم شما استفعا داده و استاد درک جایگزین شما شده است ! شما قرار بود تا جلسه ی خاصی رو تدریس کنید و بعد از اون هم طبق هماهنگی که با من داشتید قرار شد با دادن شناسه به دوستانتان تدریس های جلسه های بعدی رو هم انجام بدین ! کاری به این قضیه ندارم ! شما جلسه ی اول رو تدریس کردید و امتیاز اونم ثبت کردید در صورتی که تمایل دارید تدریستون رو ادامه بدید در دفتر مدیریت اعلام نمایید تا تصمیم گیری انجام شود !

در مورد پست هایی که در شرح امتیاز زده شده :

من ملاک صحیح امتیاز دهی رو برای جلسه ی اول امتیاز اینیگو ایماگو میدونم ولی از جلسه ی دوم تمامی مسئولیت های این کلاس بر عهده ی استاد درک میباشد . پس بنابراین من پست امتیازهای استاد درک رو پاک میکنم که مشکلی پیش نیاد !

به بازرسین:

شما میتونید در چنین مواردی که تصمیم گیری برای امتیازدهی سخت هستش با همدیگه مشورت هم بکنید چون کارتون هم آسون تر میشه و وقتتون هم کمتر گرفته میشه !

موفق باشید.


عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر کوچک شده


Re: دفتر اساتيد
پیام زده شده در: ۱۸:۰۶ سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۷

پرسی ویزلی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۱۸ سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۸:۴۶:۴۳ یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲
از تو میپرسند !!
گروه:
ایفای نقش
کاربران عضو
پیام: 3737
آفلاین
سلام



به اینیگو :
ممنون از امتیاز دهیت .

در مورد بارتی من 5 امتیاز به امتیازت اضافه کردم ! هر پستی ارزش این رو داره که به خاطر وقت و سوژه ای که براش گذاشته شده 5 امتیاز بگیره ، و من این رو به امتیازی که دادی اضافه کردم . ممنون


به درک :
اساتید یک سری موارد رو در نظر میگیرن ، مثل قوانین نگارشی پست ، سوژه پست ، استفاده مناسب از عبارات و ... ! شما داری میگی ما هیچ ملاکی نداریم ، پس امتیازاتی که توی شرح امتیازات میخوره ، توی این شش ترم ، همینطوری از رو هوا اومده ؟ استاد باید یه سری موارد رو در نظر داشته باشه و اون موارد هم بالا گفتم .


به آنتونین :
هر اعتراضی ارزش داره ! فکر میکنی هر امتیازی که 500 نفر بهش اعتراض کنن ارزش بازبینی داره ؟ تشخیص من به عنوان مسئول شورا این بود که بازبینی بشه و این کار صورت گرفت و مناسب هم هست به نظرم .


موفق باشید


چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری


Re: دفتر اساتيد
پیام زده شده در: ۱۷:۳۴ سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۷

درکold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۲:۳۶ یکشنبه ۳ دی ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۴:۱۱ پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴
از اون بالا کفتر که هیچ، کرکس هم نمیاد
گروه:
کاربران عضو
پیام: 299
آفلاین
نقل قول:
پروفسور درک عزیز، در نظر داشته باش ما در سایت جادوگران هستیم، در سیستم هاگوارتز که روش ایفای نقش خاص خودش رو داره. ما در ایفای نقش موظف نیستیم که اگر بخواهیم برداشتی از قصه های هری پاتر داشته باشیم دقیقا و حتما مانند کتاب توصیف کنیم، چه کاراکترها رو و چه مکان هایی که کاراکترها در اونجا قدم میذارن!

مسلمات به خاطر این مورد یک صدم هم از نمره کسی کم نمی کنم، اصلا مبارزه دامبل و گریندل در کتاب نیست که من بخوام بگم چون با کتاب فرق داشت نمره کم میشه.

نقل قول:
درسته که در کتاب، دامبلدور و گریندل والد شاید جای متفاوت تر از جایی که دوست خوبمون توصیف کردند حضور داشتند و رفتار و دیالوگ هایشان و برخی موارد دیگر تفاوت دارند، اما یادمون باشه که ما در ایفای نقش بارها میتونیم به بازسازی صحنه ها از دید و تخیل خودمون هم بپردازیم.

ببینید این بازسازی رو خودم هم توی توضیحات اول پستم گفتم، بازسازی مشکلی نداره ولی پست یا باید بر اساس کتاب باشه یا بر اساس توضیحاتی که توی خود پست هستن (با توجه به تک پستی بودن تکالیف) در نتیجه اینجا وقتی که توضیحاتی راجع به آلبوس و گلرت وجود نداره، من اونا رو همون آلبوس و گلرت کتاب فرض می کنم. علاوه بر اون عمده نمره کم شده به خاطر ایراد های موردیه که توی پست هست که چند تاشو به عنوان مثال ذکر کردم.

نقل قول:
ضعف فضاسازی و توصیف ها در نوشته دوستمون مشاهده می شد، اما نه تا حدی که خیلی امتیاز ایشون کم بشه. درک عزیز به نظرم برای کم کردن امتیاز به خاطر نکات منفی و اشتباه، باید سطح کلاس و سایرین رو هم در نظر گرفت.

به ضعف فضاسازی و توصیف ها، ضعف لحن، ضعف گفتار و ضعف منطق رو هم اضافه کن، بعد ف نکنم کم داده باشم. مطمئنا به سطح کلاس و سایرین هم توجه کردم.
با این حال چون این تدریس مال شما بوده و خودت هم به عنوان بازبین انتخاب شدی، من حرفی ندارم. اختیار با توئه الآن


ویرایش شده توسط درک در تاریخ ۱۳۸۷/۴/۱۸ ۱۷:۳۸:۰۱


دفتر اساتيد
پیام زده شده در: ۱۶:۳۳ سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۷

آلبوس دامبلدورold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۳۶ دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۱۶:۱۲ پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
از جايي به نام هيچ جا
گروه:
کاربران عضو
پیام: 788
آفلاین
سلام

پروفسور درک عزیز، در نظر داشته باش ما در سایت جادوگران هستیم، در سیستم هاگوارتز که روش ایفای نقش خاص خودش رو داره. ما در ایفای نقش موظف نیستیم که اگر بخواهیم برداشتی از قصه های هری پاتر داشته باشیم دقیقا و حتما مانند کتاب توصیف کنیم، چه کاراکترها رو و چه مکان هایی که کاراکترها در اونجا قدم میذارن!

اجباری در کار نیست...

درسته که در کتاب، دامبلدور و گریندل والد شاید جای متفاوت تر از جایی که دوست خوبمون توصیف کردند حضور داشتند و رفتار و دیالوگ هایشان و برخی موارد دیگر تفاوت دارند، اما یادمون باشه که ما در ایفای نقش بارها میتونیم به بازسازی صحنه ها از دید و تخیل خودمون هم بپردازیم.

ممکنه یه دانش آموز دیگه هم بیاد صحنه نبرد هری و لرد سیاه رو توی قبرستان در کتاب چهارم به شکل دیگری توصیف کند و حتی هسته موضوع را تغییر دهد. ایفای نقش سایت طبیعتا به عنوان یک سیستم نمایشنامه نویسی تا حدود زیادی در موضوع ها مواردی زیادی از کتاب را برداشت می کند و تغییر می دهد و گاهی هم موارد خیلی زیاد جدیدی ابداع میشه.

ضعف فضاسازی و توصیف ها در نوشته دوستمون مشاهده می شد، اما نه تا حدی که خیلی امتیاز ایشون کم بشه. درک عزیز به نظرم برای کم کردن امتیاز به خاطر نکات منفی و اشتباه، باید سطح کلاس و سایرین رو هم در نظر گرفت.

به آلبوس دامبلدور:

در مورد امتیاز شما تجدید نظر صورت گرفت و امتیاز جدید شما در تاپیک شرح امتیازات ثبت شد.

به بارتی کراوچ:

توضیحات پروفسور درک عزیز کاملا درست و صحیح بودند، اما به هر حال یک تجدید نظر بسیار کوچک در مورد امتیاز شما صورت گرفت که شما هم می تونید امتیاز جدید خودتون را در همان تاپیک شرح امتیازات مشاهده نمایید.


با تشکر


"Severus...please..."
تصویر کوچک شده


Re: دفتر اساتيد
پیام زده شده در: ۱۵:۱۳ سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۷

درکold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۲:۳۶ یکشنبه ۳ دی ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۴:۱۱ پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴
از اون بالا کفتر که هیچ، کرکس هم نمیاد
گروه:
کاربران عضو
پیام: 299
آفلاین
جواب آلبوس دامبلدور:

رفیق، باب، آروم تر! نزن! آخ دردم گرفت!
ببین من به پست نمره دادم، برای نمره دادنم هم دلیل دارم، حالا به نظر تو حقت بیشتر از نمره ای که من دادم، اشکالی نداره، من دلایلم رو میگم و بعد بیا عصبانی شو. در ضمن همون طور که خواستی پستت رو نقد کردم که توی همون تاپیک می زنم، علت اینکه دفعه پیش هم اون مطالب رو نوشتم این بود که فک می کردم تو خودت مشکلات پستت رو می دونستی یعنی در واقع فک می کنم کسی مثل تو نیازی به نقد من نداشته باشه و اگه اون حرفام باعث ناراحتی شده معذرت می خوام به هر حال من نقد رو می نویسم.

ببین در مورد پست تو، مواردی که باعث کسر امتیاز شدن رو توضیح میدم البته اینا همه موارد نیستن ولی مثال های واضحی از ایرادهایین که من به خاطرشون نمره کم کردم.
اول اینکه لحن پستت محاوره ایه. نیازی به توضیح نیست که لحن یه نوشته خیلی مهمه، با توجه به این که تکلیف پست جدی بوده، استفاده از لحن محاوره ای مناسب این پست نیست. لحن محاوره ای پستت هم توی فعل هات به چشم می خوره، هم توی کلماتی که استفاده می کنی.
قسمت بعدی به توصیفات مربوطه. همون طور که توی پست امتیاز دهی هم گفتم، اول پستت یه سری فضاسازی و توصیف کردی و بعد توی بقیه پست کامل فضا فراموش شده. درباره این، دوباره همون توضیحات اول پست امتیاز دهی رو بخون. علاوه بر اون توصیفاتت ضد و نقیض و ناهماهنگن چون نه فقط بعد از توصیفات اول پست، همه اونها نادیده گرفته شدن، بلکه نقض هم شدن!
مثال:
این آب و هوای غار دور افتاده ای در دل کوهستان آلپ بود.
گلوله های سنگین برف رو بر روی جادوگران ریخت.
چوب دستی گلرت رو برداشت و زیر نور خورشید گرفت
مگه تو غار نبودن؟
مثال:
فرد اول شنل سیاهی داشت و نقابی تمام صورتش رو پوشانده بود.این باعث میشد که در دل جادوگر دیگری که مقابلش قرار داشت ترسی به وجود بیاید.اون اصلا نمیدونست در مقابل چه کسی مبارزه میکنه و این کار رو براش مشکل میکرد.
ببینم مگه این مربوط به گلرت نیست؟ پس چرا تو اولین دیالوگ آلبوس می دونه که گلرت کیه؟
-تو خواهر منو کشتی.به خاطر خواسته های لعنتیت به من،دوست صمیمیت خیانت کردی.تو یه نامرد خیانتکاری!
جز اینکه بخوایم فرض کنیم اون توصیفات مربوط به آلبوس بوده که به شدت بعید می دونم و حتی اگه این طور باشه، باز هم اون توصیفات ایراد دارن، توجه کن که آلبوس کسی که ما (بر اساس کتاب) به خوبی میشناسیم و این توصیف مناسب آلبوس نیست. علاوه بر این، بعد از اون توصیفات هیچ اثری از دو جادوگر همدیگه رو نمی شناختن وجود نداره که یا به ضعف منطقی پست مربوطه یا به ضعف فضاسازی اون.
ضعف منطقی پستت جاهای دیگه هم هست:
چوب دستی گلرت رو برداشت و زیر نور خورشید گرفت.ابر چوب دستی واقعا قشنگ بود.
خب اگه گلرت داشت از ابر چوبدستی استفاده می کرد، آلبوس چجوری شکستش داد؟ تو کتاب علنا ذکر شده که صاحب ابر چوبدستی در دوئل شکست نخواهد خورد.
نکته بعد دیالوگ هان. دیالوگ ها مناسب شخصیت هایی که توی پست استفاده شده نیستن که این مورد در مورد آلبوس که باهاش آشنایی کامل داریم واضح تره و مورد بعدی دیالوگ ها نا هماهنگی اون هاست. به خصوص اون دیالوگ گلرت که یهو میگه: بیا با هم بریم جامعه جادوگری رو تسخیر کنیم!
یه بار دیگه تاکید می کنم که بخش عمده کم شدن نمره پست به لحن و ضعف فضاسازیش مربوطه و این رو هم یادآوری کنم که اون مثال هایی که من زدم فقط مثالن و مسلما من نمی تونم ضعف فضاسازی رو موردی نشون بدم بلکه این یه چیزیه که توی کل نوشته به چشم میاد، یه نوشته فضاسازیش بهتره و یکی ضعیف تره، انتظار نداشته باش که همه نمره کم شده به خاطر همین مواردی باشه که مثال زدم.

ببین رفیق، من هنوز معتقدم که این پست رو به شدت با عجله و بی توجه نوشتی و در مورد اینکه فک نمی کنم نمره کمی دادم باید بگم که: بله، می دونم که نمره کمی دادم ولی کمتر از چیزی که باید می دادم فک نکنم داده باشم.
به هر حال این توضیحات من، اگه موردی مونده، میشنوم.

پ.ن: اون نقدی که زیر نمره ات توی پست امتیاز دهی می زنم هم همینه، گفتم که نخوای دوباره بخونی.
-----------------------------------------------------------
جواب پست شماره 470 - پرسی:
نقل قول:
امتیازات باید به صورتی باشند که هر کسی حق واقعی خودش رو بگیره

حق واقعی رو زمانی می تونی تعیین کنی که معیار و ملاکی وجود داشته باشه یعنی حداقل (که این هم مثال درستی نیست) بگی کسایی که پستشون در حد فلان پست خاص باشه، نمره کامل بگیرن، کسایی که پستشون در حد فلان پست خاص دیگه هست نصف نمره رو بگیرن و غیره.
ولی در اینجا ملاک خاصی وجود نداره یا در واقع باید بگم ملاک تشخیص معلمه و اگه قراره اعتراضی صورت بگیره، اعتراض می تونه بر اساس بقیه نمره هایی که همون دبیر داده مطرح بشه. مثلا اگه شما دو پست که سطح یکسانی دارن رو بیاری که من به یکی 20 و به یکی 25 دادم، ایراد بر من وارده و اون هم در صورتی که نتونم دلیل بر برتری یکی بر دیگری بیارم.

نقل قول:
ولی ایشون در کلاسشون گفتن که من کمتر از حد معمول امتیاز میدم و در سطح پایین ! مثل این میمونه که معلمی به دانش آموزی که امتحانش رو بیست شده ، بگه من به تو پانزده میدم چون سطح امتیاز دهیم پایینه !

یعنی اینکه توقع من از پستی که بخوام بهش نمره کامل بدم بالاست و این مورد برای همه پست ها صادقه و چون همون طور که گفتم ملاک معینی وجود نداره، پس کار من هیچ ایرادی نداره. من برای کسی تبعیض قائل نشدم اگه سخت گیری می کنم برای همه این کار رو می کنم.
در مورد مثال شما که به کسی که حقش بیست باشه پونزده بدم باز هم همون مسئله است که معیاری برای مشخص شدن اینکه حق چه کسی وجود نداره به جز نظر من به عنوان استاد اون درس. پس من به کسی که حقش بیست بوده پونزده ندادم و به کسی که حقش پونزده بوده هم بیست ندادم. به هیچ عنوان این حرف رو قبول ندارم.

(فک کنم این قسمت تکرار شد ولی) تنها ملاکی که من برای ایراد داشتن نمره دهیم قبول دارم، بقیه نمره هایی که دادم هستن. دو تا پست مشابه رو مثال بزنید که نمره متفاوت دادم، اگه نتونستم برای اختلاف نمره شون دلیل بیارم، اون وقت حرف شما درسته و من امتیاز دهیم مشکل داشته.
یه کار دیگه هم میشه کرد، یه عده رو جمع کنید بشینن ملاک های یه رول خوب رو مشخص کنن. مثلا بگن یه پست خوب که نمره سی کامل رو بگیره باید موارد 1 و 2 و 3 و ... و n رو رعایت کنه و مثال هم بزنن یعنی یه رول بنویسن که موارد رو رعایت کرده باشه. بعد یه پست دیگه بزنن و بگن چون این پست این موارد رو ضعیف تر رعایت کرده باید بیست بگیره و به همین ترتیت مثلا پست هایی که نمره 30، 20، 15، 10 و صفر می گیره رو مثال بزنن. بعد من بر اساس این معیار و ملاک نمره میدم.
با تشکر!


ویرایش شده توسط درک در تاریخ ۱۳۸۷/۴/۱۸ ۱۵:۳۲:۴۰
ویرایش شده توسط درک در تاریخ ۱۳۸۷/۴/۱۸ ۱۷:۱۰:۳۵
ویرایش شده توسط درک در تاریخ ۱۳۸۷/۴/۱۸ ۱۷:۴۹:۳۶


Re: دفتر اساتيد
پیام زده شده در: ۱۳:۳۱ سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۷

پرسی ویزلی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۱۸ سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۸:۴۶:۴۳ یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲
از تو میپرسند !!
گروه:
ایفای نقش
کاربران عضو
پیام: 3737
آفلاین
سلام


هووم ، ممنون از جواب کامل و خوبت درک عزیز . من نظرم این هست که اینیگو ایماگو امتیاز دهی بکنه . اینیگوی عزیز ، لطفا نقد و امتیازات رو با هم توی شرح امتیازات بزن ، هماهنگی میکنم که مشکلی نباشه


ممنون


چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری







شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما نمی توانید عنوان جدید باز کنید
شما نمی توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما نمی توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما نمی توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید
شما نمی توانید از نوع تاپیک استفاده کنید.
شما نمی توانید از HTML در نوشته های خود استفاده کنید
شما نمی توانید امضای خود را فعال/غیر فعال کنید
شما نمی توانید صفحه pdf بسازید.
شما نمی توانید پرینت بگیرید.

[جستجوی پیشرفته]


هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.