جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

12 کاربر(ها) آنلاین هستند (2 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
11
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  76 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  192 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  210 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  304 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  205 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 10 خرداد 1386 18:19
نمایش جزئیات
آفلاین
در پی کامل کردن توضیحات راجر دیویس عزیز:

به کینگزلی:
با توجه به اینکه ایشون (کینگزلی فعلی) از زمان عضویت در ایفای نقش (یک ماه و نیم) فقط دو پست در ایفای نقش زدند و پست آخر ایشون در 31 فروردین امسال هست، من میتونیم این شخصیت رو برایه شما آزاد کنم.

در صورت تمایل در تاپیک معرفی شخصیت با همین شناسه دوباره خودتون رو معرفی کنید.حتما گروهی رو ذکر کنید که قبلا در اون عضو بودید.

پ.ن: نیازی به پست زدن در تاپیک بازی با کلمات و کارگاه نمایشنامه نویسی نیست.این قانون بیشتر برای تازه واردین گذاشته شده.

ممنون و موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 10 خرداد 1386 15:35
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

کینگزلی نوشته:
دوستان من خیلی وقته اینجا نیومدم،کسی منو یادش هست؟
سوالم اینه که من بخاک سپرده شدم یا نه؟
و اینکه چرا تو مثلا وزارت نمیتونم پست بزنم؟
و اینکه میانگین سنی سایت الان چنده؟
و دیگه اینکه دیشب بهم الهام شد این سایت یه پیامبر میخواد!(توی این چند وقت که نیومده؟)
خلاصه به ذهنم رسید بعد صد سال بیام یه سر بزنمو اگه شد به پیامبری مبعوث بشم...
مدیرانی که در این قسمت سنشون بالای 12 سال هست و مخشون کار میکنه شرایط سایتو توی چندتا خط بی زحمت بگن!
ان کینگزلی یحب المدیر


آه! ای اسموت! ای همه چی! ای کریچ قربونت بشه

(البته با اینکه مرا یادت نیست، ولی ما یادمان است! ای وزیر ای همه چی!

(پاچه‌خواری از نوع مدیریتی)

عزیزم
یه نفری شخصیت کینگزلی رو از وقتی تشریف بردی گرفت، به همین خاطر شناسه‌تون از ایفای نقش حذف شد!
ما الان یه کینگزلی دیگه داریم

اگه شما می‌خوای ما رو مفتخر کنی به بازگشتت، لطف کن یه شناسه‌ی دیگه بردار و عضو شو

و البته شرایط ایفای نقش هم تغییر کرده

قربونت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 10 خرداد 1386 15:06
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان من خیلی وقته اینجا نیومدم،کسی منو یادش هست؟
سوالم اینه که من بخاک سپرده شدم یا نه؟
و اینکه چرا تو مثلا وزارت نمیتونم پست بزنم؟
و اینکه میانگین سنی سایت الان چنده؟
و دیگه اینکه دیشب بهم الهام شد این سایت یه پیامبر میخواد!(توی این چند وقت که نیومده؟)
خلاصه به ذهنم رسید بعد صد سال بیام یه سر بزنمو اگه شد به پیامبری مبعوث بشم...
مدیرانی که در این قسمت سنشون بالای 12 سال هست و مخشون کار میکنه شرایط سایتو توی چندتا خط بی زحمت بگن!
ان کینگزلی یحب المدیر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یوزر آیدی شماره ی 57.
یکی از اعضای فوت شده،سوخته و خاکستر شده ی جادوگران.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 10 خرداد 1386 13:29
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
این امضای من به هم ریخته.
اومدم عکس فاش نمیکنم رو بزارم امضام دو متر شد.!!
بی زحمت درستش کنید.

این آدرسی که شما در امضاتون قرار دادید برای گذاشتن در سایت و وبلاگ بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/10 13:38:14
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 10 خرداد 1386 11:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من اگه از یکی از ناظرای سایت بخوام شکایت کنم باید چیکار کنم تا به دست مدیر سایت برسه
ممنون

بهترین راه اینه که شما از طریق تماس با ما برای مدیران بلیت ارسال کنید تا بررسی بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/10 13:12:36
همیشه خسته از روزای برفی , عشق پریشون شده ی دوحرفی , گفته بودم اگه دلت گرفتس کنج دلم جا واسه ی دلت هست
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 9 خرداد 1386 22:50
نمایش جزئیات
آفلاین
تا جایی که من یادمه یه تاپیک برای بحث در این مورد درست شده! نظرا رو اونجا بنویسین نه اینجا!!!!!

هرگونه صحبت راجع به کتاب هفت در اینجا از این به بعد بدون پاسخ پاک می‌شه، حداقل خودم اینکارو می‌کنم بقیه رو نمی‌دونم

راجر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 9 خرداد 1386 22:15
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام:
راستش به نظر من الان سایت برای کنترل بیشتر به خصوص برای افشا نشدن کتاب هفت در سایت به ناظران بیشتری نیاز داره از نظر من سایت در بخش های دیگر مشکلی نداره.
در جواب پرس عزیز:
به نظر من که لازم است از همین الان این اقدامات صورت گیرد تا از پراکنده شدن شایعات جلو گیری شه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط زاخاریاس اسمیت در 1386/3/9 22:17:26
[i]
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 9 خرداد 1386 22:05
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

راجر گفته :
کتاب که تا اون موقع منتشر نشده، چی می‌خواد لو بره؟

منظور اینه که از روز قبل تا دو هفته بعد از انتشار کتاب، جلوی افشاسازی گرفته شه! که این کار با بستن فروم انجام می‌ش

بله کاملا درسته ، زمانی که کتاب منتشر بشه ، انجمن ها به مدت دو هفته بسته میشه ، پس نیازی نیست که از الان ناظرا برای اینکه کتاب لو نره مجوز به برخی از تاپیک ها ندن !

به طور مثال :
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=4352&forum=15

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 9 خرداد 1386 20:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پروفسور كوئيرل و مديران ديگر . مي خواستم يه تاپيك بدون مجوز در قدح انديشه رو معرفي كنم .

تاپيك :under taker

لينك مربوطه :

http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=4371&forum=29&post_id=162135#forumpost162135
لطفا زودتر رسيدگي بشود . من يه پيشنهاد دارم تا اعضايي كه تازگي وارد سايت مي شوند بدانند كه چگونه بايد فعاليت كنند . به جاي اون پست اول مافلدا هاپكرك كه لينكها را قرار داده اول كه مي خواهند عضو بشوند اين را بگذاريد يا در هر دو .

با تشكر
نيوت

تاپیک پاک شد! از قسمت دوم هم چیزی سر در نیاوردم که چی گفتی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]راجر دیویس[/fa][en]Roger Davies[/en] در 1386/3/9 22:48:16
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 9 خرداد 1386 19:05
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

در مورد بخش کتاب هفتم را افشا نمیکنم باید بگم که ، گویا با راه افتادن این ایده سردرگمی هایی هم به وجود اومده !
در واقع این ایده باعث شده که ایده های جالب و دیگه ای در مورد کتاب ها یا کتاب هفتم از بین بره ، فکر نمیکنم تا 21 جولای کتاب هفتم لو بره ، شایعات هم که ارزشی نداره !
توی سایت ایده هایی داده میشه و ناظران بر این عقیده که باعث میشه کتاب لو بره از مجوز گرفتن ایده دهنده جلوگیری میکنن ! فکر نمیکنم بحثی در مورد کتاب تا 21 جولای مشکلی بوجود بیاره یا بخشی از کتاب رو افشا کنه !

فکر میکنم بهتره توضیحات بیشتری به اعضا و ناظرا در این مورد داده یشه !


کتاب که تا اون موقع منتشر نشده، چی می‌خواد لو بره؟

منظور اینه که از روز قبل تا دو هفته بعد از انتشار کتاب، جلوی افشاسازی گرفته شه! که این کار با بستن فروم انجام می‌شه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]راجر دیویس[/fa][en]Roger Davies[/en] در 1386/3/9 19:21:22
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری